کد خبر 5153
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۴

زماني که مدارک تاييد شد، اين انجمن مشکوک به هر کدام از متقاضيان سه هزار دلار پرداخت مي کند. سپس آنها با هزينه اين انجمن، به اتريش سفر کرده و تا زمان مقرر در اين کشور اقامت مي‌کنند

به گزارش مشرق، آتي نيوز نوشت: ارامنه اقليتي مورد احترام و با قدمت طولاني در ايران به شمار مي روند و بر اساس قانون اساسي از جايگاهي ويژه‌اي نيز برخوردارند.
بر اساس طرحي که سفارت اتريش اين روزها با کمک انجمن صهيونيستي "کمک به مهاجرت" مشغول پيگيري آن است، ارامنه کشورمان با وعده‌هاي مختلف ترغيب به مهاجرت از کشور شده و ضمن دريافت کمک‌هاي متنوع، به سهولت اقدام به ترک کشورمان مي‌کنند.
پس از آنکه درخواست مهاجرت از ايران توسط يک خانواده يا برخي اعضاي آن به اين انجمن واصل شود، آنها با کمک لينک‌هاي خود در سفارت اتريش موضوع را سريعا پيگيري و اجرا مي‌کنند چراکه معتقدند سرعت عمل موجب اطمينان خاطر متقاضيان خواهد شد.
شنيده شده، سازمان اطلاعات مرکزي امريکا نيز در تسريع بررسي پرونده‌هاي اين افراد نقش مهمي ايفا مي‌کند.
زماني که اين مدارک مورد نياز تاييد شد، انجمن غير ايراني "کمک به مهاجرت" به هر کدام از متقاضيان حدود سه هزار دلار پرداخت مي کند، سپس آنها با هزينه اين انجمن، به اتريش سفر کرده و تا زماني که امور قانوني انجام شود در اين کشور اقامت مي کنند و سپس عازم امريکا مي شوند.
آيت الله علم الهدي امام جمعه مشهد نيز دز خطبه‌هاي هفته گذشته خود خواستار اخراج سفير اتريش در کشورمان به علت برگزاري پارتي مبتذل در ماه مبارک رمضان شده بود.
اين انجمن که مصاديق متعددي از وابستگي آن به صهيونيست‌ها موجود است، ابتدا فعاليت خود را به عنوان مجموعه‌اي مخفي آغاز کرد که افراد کمک مي کرد از ايران فرار کرده و به سرزمين‌هاي اشغالي بروند.
ولي اخيرا اين انجمن به اقليت هاي مذهبي نيز براي مهاجرت از ايران، وعده‌هاي مختلفي مي‌دهد.
افراد حاضر در ميان اين انجمن مشکوک، با طرح ادعاهايي چون سختگيري بر روي اقليتهاي مذهبي، آينده شغلي بهتر، وضعيت اقتصادي بد ايران و تحريم‌ها، تلاش مي‌کنند دغدغه‌هاي فرهنگي ، اجتماعي و عاطفي اقليتهاي مذهبي ايراني براي ترک وطن را بي دليل جلوه دهند.
ارامنه کشورمان در زمان جنگ تحميلي با عراق در کنار ساير اقوام ايراني شجاعانه از ميهن دفاع کرده و صدها نفر از آنها شهيد يا جانباز شده‌اند.
نهادهاي مسئول با کامل شدن اطلاعات خود از اين مجموعه صهيونيست، برخورد لازم را با آنها انجام خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس