کد خبر 515214
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه جنایات عربستان، شرکت آرامکو در جیزان واقع در جنوب این کشور را با موشک بالستیک قاهر یک هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، یک منبع نظامی در وزارت دفاع یمن گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور شرکت آرامکو در جیزان واقع در جنوب عربستان را با موشک بالستیک قاهر 1 هدف قرار دادند.

وی با بیان اینکه این موشک با دقت عالی به هدف مورد نظر اصابت کرده است گفت یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به انجام مأموریتهای محوله برای جلوگیری از تداوم جنایات دشمن به نحو احسن ادامه خواهد داد.

این منبع گفت که دشمن خسارتهای سنگینی در جیزان، نجران، و عسیر متحمل شده است و مزدوران آن نیز در جبهه های مختلف یمن متحمل شکست شده اند.

"قاهر 1" موشک بالستیک " زمین به زمین " و ساخت روسیه است که در داخل یمن ارتقا یافته و 300 کیلومتر برد دارد. طول این موشک 11 متر و وزن آن 2 تن است.

ارتش و کمیته های مردمی یمن طی روزهای گذشته در پاسخ به نقض آتش بس از سوی متجاوزان بارها با موشک قاهر 1  و موشک توشکا پایگاه متجاوزان و مزدوران  در داخل و خارج یمن را هدف قرار دادند که در پی آن صدها تن از آنها به هلاکت رسیدند.

انهدام دو خودروی نظامی عربستان در عسیر

و خبر دیگر اینکه ارتش و کمیته های مردمی یمن روز گذشته دو خودروی نظامی عربستان در عسیر را منهدم کردند که در پی این عملیات شماری از نظامیان ارتش عربستان کشته و یا زخمی شدند.

همچنین یگان موشکی و توپخانه ای ارتش یمن پایگاه نظامی عربستان در جیزان و نجران را در هم کوبید. در پی این حملات موشکی و توپخانه ای خسارتهای سنگینی به دشمن و تجهزاتش وارد آمد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تازه مسلمان گینه بیسائویی تبعه ی جزایر سلیمان مقیم گاها بوتسونوا و بیشتر در ایران علی الخصوص زمستان ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    ماشاالله . انشالله بعدی ریاض کاخ ملخ سلمان
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    بابا ایران چند تا موشک قوی بده به یمن عربستان رو نابود کنند بره لعنت بر این وهابی های ....
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    خیلی تیکه خوبی بود به تازه مسلمان نروژی مقیم ایران که از خود ایرانی ها بهتر فارسی می گه و از مسلمونای جداندر جد مسلمون تر شده :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس