گوگل سال گذشته با همکاری موتورولا گوشی نکسوس 6 عظیم الجثه و گران قیمت را به‌بازار عرضه کرد و این موضوع به دلیل تضاد با انتظارات کاربران این سری موبایل‌ها، نارضایتی و انتقادات زیادی را به سوی شرکت گوگل روانه ساخت.

 به گزارش مشرق، شرکت گوگل نیاز داشت تا با عرضه یک محصول مناسب‌تر از لحاظ قیمت و کارایی بعد از معرفی گوشی گران‌قیمت نکسوس 6، ضمن کسب مجدد رضایت طرفداران اندروید خالص، نماینده سخت افزاری شایسته‌ای را نیز برای سیستم نرم افزاری خود ارائه کند که در عین حال قادر باشد از رقابت با محصولات قدرتمندی مثل آیفون و پرچمداران سامسونگ سر بلند خارج گردد.
 
فیلم/ بررسی اولین همکاری گوگل و هواوی در تلفن‌همراه

در همین حین، هواوی نیز پروژه بهبود وجهه برند خود را کلید زده و نیاز داشت تا به جهانیان نشان دهد می تواند تلفن های هوشمندی طراحی کند که از نظر کیفیت ساخت و قابلیت ها، از تولیدات خوشنام ترین های این حوزه دست کمی نداشته باشند.
 
چنین نیازهای مشترکی در نهایت موجب شد دو غول حوزه فناوری، نخستین همکاری مشترک خود را برای تولید تلفن هوشمند بعدی سری نکسوس رقم بزنند، محصولی که Nexus 6P نام گرفت.
 
در ادامه مطلب با بررسی ویدیویی از Nexus 6P همراه باشید تا ببینیم نتیجه حاصل از این همکاری را تا چه حد می توان موفقیت آمیز به حساب آورد.
 
{$sepehr_media_1313953_400_300}
 
منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس