کد خبر 514746
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

منابع عراقی از کشته شدن ده‌ها نفر از سرکردگان گروه‌های تروریستی در الانبار و انهدام بزرگترین کارگاه آماده سازی خودروهای‌ بمب‌گذاری شده در سامراء خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری المسله، وزارت کشور عراق از هلاکت یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش موسوم به مسئول شورای نظامی و ده‌ها نفر دیگر از سرکردگان این گروه تکفیری در استان الانبار خبر داد.

بر  اساس این گزارش، یگان اطلاعاتی وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد با هماهنگی نیروهای عملیات مشترک، چندین عملیات منحصر به فرد در استان الانبار انجام شده است که به هلاکت ده‌ها نفر از سرکردگان گروه تروریستی داعش منجر شده است.

در این بیانیه آمده است جنگنده‌های ارتش با تکیه بر اطلاعات دقیق، نشست سرکردگان گروه تروریستی داعش را در استان الانبار هدف قرار دادند که در نتیجه آن ابواحمد العلوانی مسئول شورای نظامی داعش و ده‌ها نفر از سرکردگان این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

انهدام بزرگترین کارگاه آماده‌سازی خودروهای بمب‌گذاری شده در سامراء

خبر دیگر اینکه بزرگترین کارگاه بمب‌گذاری خودروها متعلق به گروه تروریستی وهابی داعش در یک حمله هوایی دقیق در سامراء منهدم شد.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ارتش عراق با تکیه بر اطلاعات یگان اطلاعات و تحقیقات فدرال، شامگاه یکشنبه یکی از مواضع گروه تروریستی داعش را در خیابان وطبان در شهر سامراء در جنوب استان صلاح الدین هدف قرار دادند که این حمله به انهدام بزرگترین کارگاه بمب‌گذاری خودروها و یک خودروی بمب‌گذاری شده و بیش از 500 بشکه ماده انفجاری سی‌فور منجر شد.

کشته شدن 15 داعشی در صلاح‌‌الدین

کشته شدن 15 تروریست تکفیری و انهدام چهار تانکر حامل نفت متعلق به آنها در استان صلاح‌ الدین از دیگر تحولات مربوط به عراق است.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ارتش با هماهنگی فرماندهی عملیات صلاح الدین، در یک حمله دقیق، 15 تروریست داعشی را در غرب ناحیه الصینیه در استان صلاح الدین به هلاکت رساندند.

همچنین در حمله جنگنده‌های ارتش، چهار تانکر حامل نفت متعلق به گروه تروریستی تکفیری داعش در میادین نفتی علاس و عجیل منفجر شد که دو تانکر بمب‌گذاری شده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس