کد خبر 514266
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

مستند ترکیبی «جیوگی» که تلاش دارد با رویکردی متفاوت به رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی بپردازد/ این هفته پرونده "مهاجرت و تاثیر آن بر فرهنگ و خانواده" را برای مخاطبان خود باز کرده است.

به گزارش مشرق، شاهین صیادی کارگردان ایرانی الاصل مقیم کانادا، شش دی ماه در قسمت دوم این برنامه با میلاد دخانچی به بحث و گفتگو می نشیند.

صیادی کارگردان تئاتر «شطرنج با ماشین قیامت» است که این نمایش را با الهام از رمان معروف حبیب احمدزاده در کانادا و ایران به روی صحنه برده است.

ترک زادگاه و مهاجرت به سایر کشورها از موضوعاتی است که تاثیرات مختلفی را بر سبک زندگی خانواده ها و در نگاهی کلی تر بر جوامع انسانی می گذارد، از این رو پرداختن به این موضوع از رسانه ملی با حضور موافقان و مخالفان بحث، می تواند فرصت مناسبی را برای نگاهی عمیق تر به این مساله فراهم کند.

این برنامه تلاش می کند که با گفتمانی متفاوت به آسیب شناسی مسائل روز جامعه بپردازد. قالب در نظر گرفته شده برای این مستند ترکیبی سه گانه ای است که موضوع برنامه را طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به‌صورت به‌هم ‌پیوسته مورد بررسی قرار می دهد.

«جیوگی» به تهیه کنندگی مهدی بهادران و اجرای میلاد دخانچی، کاری است از گروه خانواده و فرهنگ که پس از خبر 20:30 از  شبکه دو سیما پخش می شود.


منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس