کد خبر 514025
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹

یکی از زنان اهل استان صلاح الدین عراق که به صورت عجیبی از چنگال تروریست های داعش نجات یافته، پرده از جنایت هولناک تروریست ها در حق دختر و همسرش برداشت.

به گزارش مشرق، این زنکهاز ترس تروریست های داعش و مشکلاتی که ممکن است از این پس برای او ایجاد شود با نام مستعار،" نورهان محمد "نامیده شده ، از روزی که از دست تروریست های داعش به شکل عجیبی نجات یافته، به علت از دست دادن دختر و همسرش،سیاه برتن کرده و همواره گریه و زاری می کند.

نورهان درگفت وگو با " سومریه نیوز" گفتکه یورش وحشیانه تروریست های داعش به نینوا و صلاح الدین در ژوئن 2014، پیامدهای هولناک و بی سابقه ای چون مرگ هزاران انسان بی گناه وتعرض به شمار زیادی از زنان و دختران داشته و این وضع همچنان ادامه دارد.

نورهانزنی تقریبا پنجاه سالهدر سخنان خود از لحظه ربوده شدن همسرش، به آتش کشیده شدن منزلشان با ادعای مرتد بودن و شنیدن فریادهای دخترش درحالی که از سوی تروریست های داعشیمورد تعرض واقع شده و در نهایت جان خود را از دست داده است، سخن می گوید و تاکید می کند، باورکردنی نیست کسی ذره ای ایمان به خدا داشته باشد و به خود جرات بدهد که به زن ناتوانی چون او و دخترش تعرض کند.

ورود تروریست های داعش به منطقه العلم
تروریست های داعش 22 ژوئن سال 2014 به منطقه العلم در 16 کیلومتری تکریت مرکز استان صلاح الدین یورش بردند و فورا موج اعدام و آدم ربایی در این منطقه را آغاز کردند و با ادعای مرتد بودن قربانیان، اقدام به انفجار و به آتش کشیدن منازل آنها کردند.

این منطقه و روستاهای حومه آن محل سکونت عشایر"جبور" است که به داشتن مواضع مخالف داعش معروف هستند؛ نورهان محمدبا اصالت ترکمانیاز اهالی همین منطقه است، اما همسرش عرب جبوری است که از حدود یک سال پیش مفقود شده است.

وی با بیان این که عناصر داعش منازل ما را به آتش کشیدند و عشایر جبور را مرتد توصیف می کردند زیرا جبوری ها حاضر به کمک به تروریست ها نیستند، گفت: همسرش را ساعت 3 بامداد به زور با خود بردند، دندان های پیش او را شکستند زیرا دو تن از آنها را شناخته بوده و به آنها التماس کرده که رهایش کنند، اما این تروریست ها نه تنها مردانرا رها نکردند بلکه به زور وارد منزل شده و به جستجوی دخترها پرداختند.

جداسازیشهروندان براساس مناطق محل سکونت
عناصر گروهک تروریستی داعش اقدام به جداسازی شهروندان براساس مناطقشان کردند؛ آنها ده ها شهروند ساکن منطقه العلم از جمله همسر نورهان محمد را ربودند؛ ویکه خاطرات تلخ آن زمان را در ذهن خود حفظ کرده است، گفت: روز دوم بعد از حمله تروریست ها به سوی جاده بین العلم و تکریت حرکت کردیم، تروریست ها چند دختر از خانواده هایی را که همراهمان بود را ربودند و به مکانی نامعلوم بردند و ما همچنان به مسیر خود ادامه دادیم به امید این که بتوانیم با خودرویی به کرکوک برویم؛ ناگهان 6 خودرو متعلق به تروریست ها ما را محاصره کردند و در حالی که به شکل عجیبی در جستجوی دختران جوان بودند، از دین و اعتقادات افراد سوال می کردند.
نورهان گفت: عناصر مهاجم داعش تابعیت عراقی، افغانی و خارجی داشتند.

اسارت، تعرض و تحقیر

نورهان درحالی که اشک می ریخت گفت: عناصر داعش در حالی که اقدام به تقسیم دختران کردند با خود از حور العین سخن می گفتند و یکی از این تروریست ها به صورت وحشیانه به او تعرض و لباس هایش را پاره کرد.

وی افزود: عناصر دیگری از تروریست ها به دختر بزرگش حمله کردند و با ضرب و شتم شدید او را به اتاق تعرض و تجاوز بردند که وی به همراه چند دختر دیگر بر اثر شدت خونریزی ناشی از تعرض وحشیانه جان خود را از دست دادند.

نجات توسط عنصری داعشی اهل الحویجه

نورهان می گوید: پس از تعرض و ضرب و شتم، یکی از عناصر داعش که اهل الحویجه بوده نزد آنها آمده و وقتی متوجه شده آنها اهل کرکوک و ترکمان هستند، پس از مدتی آنها را از زندان آزاد کرده است.

نورهان اقدام هایتروریست های داعش در زمان دربند بودن خود را جنایت در حق بشریت توصیف کرد و از مجامع بین المللیخواست که به پی گیری این جنایات بپردازند.

جنایاتی که عرق شرم برپیشانی انسان می نشاند

"شنای قره ناز" زن فعال ترکمان نیز در این خصوص به سومریه نیوز گفت: جنایت هولناک عناصر داعش در حق شهروندان، لکه ننگی است بر پیشانی آنها و تاریخ هرگز آن را فراموش نخواهد کرد.

وی تاکید می کند که مساله نورهان تنها یکی از هولناک ترین جنایت های تروریست های داعش در حق بشریت است و سازمان نجات ترکمان ها برای رساندن این موضوع به گوش طرف های بین المللی تلاش می کند.

گروهک تکفیری- تروریستی-وهابی داعش، ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیسم است که با حمایت برخی قدرت های منطقه ای برای تجزیه منطقه و نابودی آن و در نهایت اجرای توطئه ای شوم در منطقه تلاش می کند.

گروهک تروریستی داعش از 10 ژوئن سال 2014 بر شهر موصل سیطره یافته با تلاش برای تحمیل افکار افراطی خود بر این شهر باعث شدهکه اهالی این شهر از بحران امنیتی و انسانی شدید رنج ببرند.


منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 41
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    مرگ بر ما كه شاهد اين حوادث درطول حياتمان هستيم. از انسان بودن خودم شرمگينم.حق آن خواهري كه بهش تعرض شده كشتن كرور كرور از داعشيهاست. لعنت بر كسي كه به اينها ترحم كند.
  • محمد جواد ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    تنها چیزی که به ذهنم میرسه همینه الهم عجل الولیک الفرج
  • عباس ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    مرگ بر صهیونیزم که عامل تمام این جنایت های ضد بشریه
  • امين ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    واقعا که پاسخ اول خيلي تکان دهنده بود.برا تکميل کامنت اول فقط اين جمله از مولا علي عليه السلام به ذهنم خطور کرد که در جايي به زنان مسلمان تعرض شده بود و خلخال از گوش زن مسلمان کشيده بودند،وايشان درجواب فرموده باشند اگر مسلماني اين را بشنود واز شدت غصه بميرد جاي ملامت نيست....
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    مرگ بر ما كه شاهد اين حوادث درطول حياتمان هستيم?!!
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    تنها با دعا چیزی درست نمیشه برادر من
  • ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    انوقت ۲ میلیون ایرانی شیعه و ۳ میلیون عراقی شیعه پیاده راه میافتن میرن کربلا که بگن ما رفتیم کربلا !!!
  • ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    برادر اگر در ها برای داوطلبان مبارزه با داعش باز شود مطمین باش داعشی دیگر وجود نخواهد داشت
  • ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    این حضور 25 میلیونی خودش حقانیت اهل بیت صلوات الله علیها را ثابت میکند
  • حسین عبدل زاده ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    این پنج میلیون نفرشیعه که پیاده رفتندکربلااگرهرکدام بک سنگ به طرف داعش پرتاب کنندموصل ورقه وتمام داعشیها زیرسنگها له میشوند نمیدانم چرا امیدبه کشورهای خارجی هستیم
  • حسن ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    برادر هر چیزی جای خودش رو داره
  • محمدرضا ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    1 0
    اصلارفتن به کربلا چ ربطی به این مطلب داشت؟؟توکه اگه خیلی ناراحتی برو باهاشون بجنگ وانتقام بگیر نه اینکه الان خونتون نشستی وانتقادمیکنی..اگه واقعا ناراحتی برو وبجنگ.ما که رفتیم ببینم تو هم میتونی بری..اتفاقا درد بودنش اینجاست که الان راحت خونتون نشستی وفقط انتقاد میکنی
  • ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    مرگ بر ما جدیده؟؟!
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    ربطي به هم نداره
  • سجاد ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    اولا که چه ربطی داشت؟ ثانیا اونا لا اقل با همه ی تهدیدهای داعش جرات کردن برن عراق. شما نمی خواد تشریف ببرید عراق شما همین ایران خودمون تشریف بیارید بعد هر کاری شما گفتید با داعش می کنیم.
  • عارف ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    با گریه که کار درست نمیشه. اسلحه بگیره بره به جنگ داعش!!! نشسته گریه می کنه!!!!
  • ناشناس ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    اجازه دخالت فراگیر نداریم وگر نه پاش بیفته ایران به تنهایی حریف این حرام لقمه ها هست فقط حداقلش اینکه از قصه بسوزیمو بسازیم تا انشالله فرجی بشه
  • ناشناس ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    ببخشید از ناراحتی غصه روقصه نوشتم
  • محسن ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    نفس کشیدن برام سخت میشود ،جلوی دوستان به سختی اشکم را مهار میکنم خدایا از ما نگذر پس ما به چه دردی میخوریم آقا اینقدر نگوییم امام زمان تا ما تکان نخوریم خدا امامی برای ما نمی فرستد ترا بخدا یکم غیرت یکم همت بابا مهم نیست مسئله انساینیته هر کسی با هر دینی مهم نیست بیاییم با هم از نفس آخری که در گلو خفه شد فریاد بکشیم خدایا التماس میکنیم التماس مظلومین را زیر شکنجه های این ظالمین بی پاسخ نگذار
  • محمدی ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    بسمه تعالی ایران اسلامی این اخبار را بدست آورده واقدامی ندارد مگر امکان دارد؟؟ مسلمانی که صدای مظلومیت مسلمان دیگر را بشنود وعکس العملی نداشته باشد مسلمان نیست .ایران قدرتمند با این همه تجهیزان نظامی وسلاحههای پیشرفته چرا اقدامی بر علیه داعش نمی کند؟؟؟ . چرا به این حیوانهای کثیف حمله نمی کند وآنان را نابود نمی کند؟؟ آقا کاری ندارد اگر واقعاً بخواهید می شود کافی است مواضع داعشی ها را رصد کنید وتمام حجم آتش خود را بر سرشان بریزید . نسلشان را برکنید .کاری کنید که دیگر در عراق یک داعشی نباشد .
  • حاج مهدی لشکری ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    خاک بر سر رئیس جمهور عراق نشسته ونظاره گر شده ؟؟!! آخه مردک یک حرکتی انقلابی کن ، بخشی از ارتش خود را بفرست تا در این روستاها مستقر شوند ، آنان را به تمام تجهیزات نظامی مجهز کن وسر موقع به داعش حمله ببر وآنان را نابود کنید ، اگر نیرو ندارید از ایران و کشورهای دوست کمک بگیر . ریشه داعش را بخشکانیدوآنان را یا زنده زنده ویا مرده ی آنان را آتش بزنید . چرا بیکار نشستید ونظاره می کنید . آیا به نوامیستان حمله کنند وعمل شنیع جنسی کنند شمارا خوش می آید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 0واقعاً دوست دارید چنین خفتی را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من بعنوان یک ایرانی خونم به جوشش درآمده است ودیگر اعصابم به هم ریخته شده است ورگهای بدنم تورم یافته ،آقا برایم سخت است دریافت چنین اخباری .
  • خانى ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    مطمئنا اگه ولى فقيه تشخيص بده كه جهاد با گروه هاى تكفيرى واجبه ميليونها نفر از ايران و خارج از ايران راهى جهاد ميشوند، ولى مگه مسئله به اين سادگيه؟ هدف استكبار ايجاد جنگ مذهبى بين مسلمانانه، و در اون صورت نفرتى بين مذاهب اسلامى ايجاد ميشه كه ديگه نخواهند توانست در يك جغرافيا با هم زندگى كنند. آيا تا به حال به اين فكر نكرده ايد كه چرا ايران از حضور رسمى نظامى در عراق و سوريه و ... خوددارى ميكنه؟ ميدونيد كه مناطق تصرف شده توسط تكفيريها سنى نشين بوده و نوعا با همكارى و همراهى و حتى خيانت اهالى به تصرف تكفيريها در اومده؟ اين از حكمتهاى رهبرى ايرانه كه هم سر افعى تكفيريها رو با سنگ متلاشى كنه و هم از نيش زدن اين مار به وحدت مسلمانان جلوگيرى كنه، حتى اگه نابودن كردن اونا مدتى طول بكشه
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    البته ما اینجا مینشینیم تو و همفکرانت برو بجنگ
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    مگر کسی در اثر تعرض میمیره اینو دیگه نشنیده بودم البته خدا لعنت کنه اونارو
  • مبارز ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    اتفاقا چون فقیه شیعه جایز دونسته الان ایرانی ها جلوی داعش درعراق وسوریه گرفتن ودر خیلی جاها دارن پیشروی می کنن از پیش بخاری وپشت سیستم نظر دادن که چرا مردم با پای پیاده رفتن کربلا راحته عزیزم یه بار برو از بسیج اعزام شو سوریه حداقل
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    تازه اولشه، بزار سفیانی بیاد اونوقت بهت ميگم.
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    بله درجنگ با بعثی های عراقی موارد مشابه داشتیم
  • فیهاد ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    داعش به ایران حتی یک گلوله هم شیلیک نمی کنه..چون اینطور در افکار عمومی دنیا جلوه دادند که ایران حامی تروریست است.
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    چرا نمی گویید ترکمن های عراق شیعه هستند ؟
  • مصطفی ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    پاسخ دهید زیارت مهم تر است یا جهادِ برای خدا. این ها مشرک نیستند، اینها یکتاپرستند... فریاد و التماس یاری دارند، هم کر هستید و هم کور. اگر فکر می کنید ربطی ندارد، به مسلمانی و شیعه بودن خود شک کنید. تن پروری و محافظه کاری به شما ساخته.
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    اگر دو میلیون نفر میرفت سراغ داعش چی میشد؟ این برای من هم جای سوال هست. نابودی داعش و سپس حرکت به سمت کربلا برای زیارت و عرض ادب. نگاه هایتان عافیت طلبانه است، چرا که هم میتوان جنگید و هم به زیارت مولا رفت. خاطرات جنگ ایران و عراق رو بخون، مسئله ی پَرت و اشتباهی نیست.
  • .. ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    باشه، می جنگیم با افتخار هم می جنگیم. تا دشمن به سرزمینمان نرسد تا ناموس مان از شیاطین محفوظ بماند اینها برای تصاحب سرزمینم نیست که می آیند.. می آیند چون با عقاید من دشمن هستند پس میجنگم تا از دینم دفاع کرده باشم. تو نیز اینجا بنشین اگر شکست خوردم و زنده نماندم "سربلندم" ولی تو طعم شکست تلخ است، تحقیر است اموالت به غارت میرود چه چیز از این بدتر که آرزوی مرگ کنید.
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    تیر خلاص - ضربه مغزی باید توضیح دهند تا شما بفهمی عایا؟!
  • ایرانی ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    ترکمان ها ؟چطور ظاهرا اینها با داعش از طریق بابابزرگ اردوغان سر وسری دارند،،،ایزدیها میگفتید یه چیزی ظاهرا پانترکیسم با داعشی ها عهد اخوت بسته،،،مگه اینطور نیست،،شایدشیعه ترکمنی اهل امرلی باشند،،بقیه ترکمن ها وتاتارها وچچن ها با این داعشی ها داداش وبرادر حساب میشن...این اخبار راترکیه برای مظلوم نمایی انتشار نداده باشه،،،
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    دعا کافی نیست
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    سخنم به مردم ایرانه قدر این نعمت بزرگ امنیت رو بدونید اینقدر به دامن آمریکایی که حامی و تشکیل دهنده همین حرومزاده هاست نروید امنیت نعمت بزرگی ست قدر رهبری عزیزمون رو بدونید
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    لعنت خدا بر داعش و حامیان اون. انشالله همشون به درک واصل بشن. آمین.
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    اقا مصطفی فرض کن الان 5 میلیون شیعه بخواد بریزه سر داعش با دست خالی که نمی شه دولت ها هم این وسط بوق نیستند حتما یک صلاحی هست یا یک مسئله ایی هست که این اتفاق نمی افته الان خیلی ها می خواهند بروند نسل داعش را بکنند اما خود ایران بهشون اجازه نمی ده حتما یک مسائلی هست از تدارکات و پشتیبانی بگو تا غیره
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    دوست عزیز می خوای بگویی از ولی فقیه بالاتریی پشت سر او باش و مطیع او نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر تو مو می بینی و او پیچش مو
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    دوست عزیز مبارز ما رفتیم نبردند اگر جایی می دونی می فرستند ادرس بده با کله می رویم
  • ایران ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    چرا قرآن که بهترین راهنما است و کلام خدا است اینها را آدم نکرده است؟ چرا چنین موجاداتی در میان مسلمانان فراوان هستند؟ آنها میلیونها نفر هستند و به کارشان ایمان دارند چون به تن خود بمب میبندند و به درک میروند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس