۶ دی سالروز درگذشت استاد علی اکبر پرورش است.سال های زیادی از نزدیک با او کار کرده ام.توانمندیهای او در موضوعات ایدئولوژیک، قرآنی، اخلاقی و سیاسی همراه با شیرین زبانی و لهجه غلیظ و زیبای اصفهانی از او چهره ای متفاوت و شاخص ساخته بود.

به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : 6 دی سالروز درگذشت استاد علی اکبر پرورش است.سال های زیادی از نزدیک با او کار کرده ام.توانمندیهای او در موضوعات ایدئولوژیک، قرآنی، اخلاقی و سیاسی همراه با شیرین زبانی و لهجه غلیظ و زیبای اصفهانی از او چهره ای متفاوت و شاخص ساخته بود. مسئولیت های متعددی در جمهوری اسلامی داشت.ولی همواره هویت معلمی خود را حفظ می کرد و از هر فرصتی برای تاثیر گذاری و هدایت مردم بهره می برد.جزو معدود نمایندگان و مسئولینی است که به زادگاه خود برگشت و تا آخر عمر همانجا ماند. ودر تهران ماندگار نشد! روحش شاد!

اوایل انقلاب و در اوج تحلیل های مارکسیستی از اسلام ، سخنرانی دقیقی از او شنیدم که خیلی به دردم خورد . در این سخنرانی, او به آیه"نعم العبد, انه اواب" اشاره کرد که در سوره مبارکه "ص" دوبار تکرار شده است. یک بار در مورد حضرت سلیمان(ع) و در ادامه در مورد حضرت ایوب (ع) (آیه 30 و آیه 44)
او توضیح می داد که این دو پیامبر مورد آزمایش های الهی در دو نقطه متفاوت از برخورداری های مادی و مقام و موقعیت های حکومتی قرار گرفتند و هر دو از این آزمایش های متفاوت سربلند بیرون آمدند و خداوند با این آیه مشابه از هردو به یک نحو تجلیل می کند !

مطلب اینستاگرامی ضرغامی درباره مرحوم پرورش
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس آذری ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    حالا مگه عزت الله ضرغامی چه شخصیت مهمی هست که؟!! نکنه داری براش تبلیغ می کنی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی؟ نه داداش این فرد رأی نمی آره خودتو خسته نکن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس