کد خبر 513933
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اعلام اینکه بلایی که برسر اجرای طرحهای کارتهای اعتباری آمد همان بود که بر سر طرح بارکد شبنم آمد، گفت: اجرای طرح کارتهای اعتباری از روز اول درست نبود و با مشکلات زیادی روبرو شد.

به گزارش مشرق، محمد طحان پور  افزود: به اجرای طرح کارتهای اعتباری از روز اول اعتراضات و پیشنهادهای فراوانی هم داشتیم اما متاسفانه با اتحادیه لوازم خانگی بعنوان بخش خصوصی همکاری های لازم نشد.

وی با اشاره به اینکه تخصص اتحادیه لوازم خانگی در توزیع کالاست ، گفت : متولیان این امر تمام سعی خودشان را کردند تا این طرح به نفع خودشان تمام شود و به هیچ وجه به حرف بخش خصوصی توجهی نداشتند.

طحان پور ادامه داد : ‌از مشکلاتی که در اجرای این طرح بوجود آمده خرسند نیستیم و معتقدیم اگر قرار است کاری انجام شود بهتر است با اهل فن مشاوره شود.

طحان پور با اشاره به اینکه برخی از افراد شرکت کننده در این طرح تمایل به انصراف از این طرح دارند ، گفت: تنها نقطه مثبت این طرح برندهای معرفی شده بود.

وی افزود : متولیان این امر تصور می کردند طرح کارت های اعتباری لوازم خانگی هم مانند فروش خودرو اجرا خواهد شد اما کارهایی که مربوط به توزیع کالا است در صورت همکاری نکردن با اتحادیه های و اصناف با مشکلات زیادی روبرو خواهد بود.

طحان پور افزود:‌ معضل بعدی ، قیمت کالاهای ارائه شده است و اگر قرار باشد بانک مرکزی با منت وام خود را ارائه دهد افراد شرکت کننده در این طرح راضی نخواهند بود.

وی ادامه داد‌: با توجه به اوضاع و احوال بازار ممکن است فروشنده ها شروع تخفیف هم بدهد که در این صورت ممکن است قیمت کالاهای عرضه شده بر روی سایت وزارت صنعت با قیمت کالاهای موجود در بازار مغایرت داشته باشد و قیمت کالاهای موجود در بازار پایین تر باشد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی اظهار داشت :‌ متاسفانه بلایی که بر سر اجرای طرحهای کارتهای اعتباری آمد همان بود که بر سر طرح بارکد شبنم آمد.

وی ادامه داد : ‌طرح بارکد شبنم طرح بسیار خوبی برای جلوگیری از قاچاق کالا و به نفع واردات و تولید بود اما به دلیل نشنیدن حرف های ما از بازار جمع آوری شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس