نظامیان مصری به طرف جوان فلسطینی مبتلا به اختلال روانی که نزدیک ساحل نوار غزه چند متر وارد مرزهای مصر شده بود، تیراندازی کردند و او را به قتل رساندند.

 به گزارش مشرق، نیروهای امنیتی مصر با بی‌رحمی تمام به سمت یک جوان فلسطینی مبتلا به اختلال روانی و عقلی که تنها چند متر از مرزهای آبی مصر و فلسطین در غرب شهر رفح عبور کرده بود، تیراندازی کرده و او را کُشتند.

تصاویر ویدیوئی شبکه الجزیره قطر نشان می‌دهد که این جوان دچار اختلال روانی و عقلی روز پنج‌شنبه گذشته در حالت برهنه از مرزهای آبی نوار غزه با مصر عبور کرده بود که نظامیان مصری بدون هر گونه هشدار قبلی به سمت وی تیراندازی کرده و جان وی را گرفتند.

در این فایل ویدیوئی، نیروهای امنیتی فلسطینی هم دیده می‌شوند که با فریادهای خود از نظامیان مصری می‌خواهند که تیراندازی را متوقف کنند؛ چرا که رفتار این جوان فلسطینی نشان می‌داد که دچار اختلال روانی است، اما با این وجود، نظامیان مصری به تیراندازی مستقیم خود به سمت این جوان ادامه داده و او را به شهادت می‌رسانند.

سربازان ارتش مصر پس از به قتل رساندن این جوان فلسطینی، پیکر وی را توقیف کرده‌اند و هنوز جسد وی را به طرف فلسطینی تحویل نداده‌اند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که این جوان فلسطینی «اسحاق خلیل خمس حسان» نام داشته که نزدیک ساحل نوار غزه چند متر وارد مرزهای مصر شده بود و با بی‌رحمی نظامیان مصری کشته شد.

برخی گروه‌های فلسطینی این اقدام نظامیان مصری را اعدام میدانی این جوان فلسطینی که از عقب ماندگی ذهنی رنج می‌برد، محکوم کردند.

وزارت کشور فلسطین در غزه با محکوم کردن اعدام این جوان فلسطینی خواستار تحقیق فوری در این باره و محاکمه عاملان این جنایت شد.

{$sepehr_media_1309726_400_300}
دانلود
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس