مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز با تاکید بر اینکه مراحل ثبت نام۲۸۱داوطلب شرکت در انتخابات مجلس دهم در استان البرز نهایی شده است، گفت: مراحل ثبت نام ۲داوطلب دیگر در حال تکمیل است.

به گزارش مشرق، توکل لطفی با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته تعداد ثبت نام شدگان در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا ۲۲۷ نفر اعلام شد.

لطفی در ادامه با تاکید بر اینکه ۴ نفر از دواطلبان، شب گذشته مراحل ثبت نام خود را در وزارت کشور به انجام رساندند، گفت: پس از اعلام آمار نهایی از سوی وزارت کشور، تعداد ثبت نام شدگان در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا به ۲۳۱ نفر افزایش یافت.

وی در ادامه با اعلام اینکه مراحل ثبت نام دو نفر از داوطلبان در حال تکمیل است، گفت: در صورتی که مراحل ثبت نام این دو نفر تکمیل شود آمار داوطلبان حوزه انتخابیه استان البرز به ۲۸۳ نفر می رسد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز اضافه کرد: ۵۰ داوطلب زن در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ثبت نام کرده اند.

ثبت ‌نام ۵۰ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ

لطفی ادامه داد: با ثبت نام در آخرین روز، تعداد داوطلبان از مرز دو برابر دوره قبل مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گذشت.

وی در پایان به آمار داوطلبان ثبت نام شده در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان اشاره کرد و گفت: تعداد ثبت نامی ها برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در آخرین روز ثبت نام به ۵۰ نفر رسید.

استان البرز دارای دو حوزه انتخابیه کرج و ساوجبلاغ است که شهرستان‌های کرج، فردیس، اشتهارد و بخش آسارا جزو حوزه انتخابیه کرج و دارای دو نماینده در مجلس شورای اسلامی و شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان جزو حوزه انتخابیه ساوجبلاغ و داری یک نماینده هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس