بر اساس تقویم انتخابات مجلس خبرگان رهبری؛ استان مرکزی نیز همزمان با سراسر کشور از 26 آذر تا دوم دی ماه جاری شاهد ثبت نام از نامزدها برای رقابت های انتخاباتی بود.

به گزارش مشرق، در این مدت در مجموع 17 نفر برای رقابت های انتخاباتی و احراز دو کرسی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی ثبت نام قطعی کردند.
جوان ترین نامزد ثبت نام شده برای رقابت های انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی متولد آذرماه 1361 (33 ساله) است و مسن ترین آن نیز متولد فروردین سال 1305 (89 ساله)می باشد.
در بین ثبت نام شدگان برای رقابت های مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی دو نفر برای هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان ثبت نام کرده اند.
یکی از نمایندگان فعلی استان مرکزی در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری در این دوره از رقابت ها در لیست ثبت نام شدگان قطعی وزارت کشور، برای حوزه های انتخابیه دیگر اعلام آمادگی کرده است.
تعداد ثبت نام نامزدها برای رقابت های انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان مرکزی در دوره چهارم 14 نفر و در دوره سوم پنج نفر بوده است.
کار رسیدگی به صلاحیت نامزدهای مجلس خبرگان رهبری از پنجم بهمن به مدت یک ماه توسط شورای نگهبان انجام می شود و از 22 بهمن تا پنجم اسفند مهلت تبلیغات است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس