فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه پژوهشکده ضد تروریسم در یکی دو سال اخیر در دانشگاه امام حسین(ع) با گرایش های مختلف راه اندازی شده، افزود: تربیت کادر متخصص و کار آزموده و تولید متن و محتوا برای اشاعه مکتب امنیتی انقلاب اسلامی از اهداف ایجاد این پژوهشکده است.

به گزارش مشرق، سردار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز طی سخنانی در اولین همایش سراسری حفاظت سپاه، اقتدار و امنیت صبح امروز که به مناسبت پنجم دی ماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر واگذاری ماموریت امنیت پرواز و حفاظت هواپیمایی به سپاه برگزار شد، اظهار داشت: مساله ای که شاید خیلی در طول سالهای گذشته به آن توجه نکردیم فرایند نهاد سازی و تولید مکاتب جدید اطلاعاتی امنیتی و اقتصادی و سیاسی و مدلهای دانشگاه داری و حکومت سازی برای تمدن اسلامی بود.

وی با بیان اینکه نمی‌شود با مدلها و مکاتب غربی داعیه تمدن اسلامی داشت، گفت: دانشگاهها در تولید این مکاتب و مدلهای حکومت داری نقش اساسی دارند و البته البته در این 37 سال تجربیات میدانی خوبی نیز داشته ایم.

سردار حسنی آهنگر با اشاره به اینکه پژوهشکده ضد تروریسم در یکی دو سال اخیر در دانشگاه امام حسین(ع) با گرایش های مختلف راه اندازی شده، افزود: تربیت کادر متخصص و کار آزموده و تولید متن و محتوا برای اشاعه مکتب امنیتی انقلاب اسلامی از اهداف ایجاد این پژوهشکده است.

وی با بیان اینکه  امیدواریم بزودی شاهد سبک خاص امنیتی جمهوری اسلامی باشیم، تصریح کرد: باید بتوانیم تجربیات میدانی خود در حوزه حفاظت را به مدلهای علمی قابل ارائه به جهان دربیاوریم چراکه ما اکنون در جهان الگو شده ایم و جهانیان خواستار مدل امنیتی ما هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس