قبل از شروع تمرین امروز تیم فوتبال استقلال به مناسبت سال نو میلادی جشنی کوچک برای دو بازیکن خارجی این تیم گرفته شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت از ساعت 12و 30 امروز(جمعه) در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار کرد.

تمرین امروز استقلال حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

*بهرام افشارزاده امروز جمعه با حضور در محل تمرین استقلال از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به خاطر پیروزی مقابل تراکتورسازی تشکر کرد. وی قبل از شروع تمرین امروز در رختکن بازیکنان حضار شد و خطاب به آنها گفت: از پیروزی استقلال مقابل تراکتورسازی خیلی خوشحال شدم و بازی خیلی خوبی انجام دادید.

وی افزود: نمایش شما غیرتمندانه بود و امیدوارم در بازی‌های آینده هم همینگونه ظاهر شوید. من هم به شما قول می‌دهم به زودی پاداش‌هایی را که قول داده بودم پرداخت کنم.

* قبل از شروع تمرین امروز مسئولان باشگاه استقلال جشنی کوچک را برای آغاز سال نو میلادی و برای تبریک به هرائیر مگویان و پروپیچ ترتیب داده و به این شکل به این دو بازیکن خارجی تبریک گفتند. نکته جالب توجه اینجا بود که بازیکنان به همراه پروپیچ و مگویان و درخست کریسمس عکس یادگاری گرفتند که آرش برهانی و پروپیچ با گذاشتن کلاه بابانوئل نقش نماد سال نوی میلادی را ایفا کردند.

*خسرو حیدری، سید مهدی رحمتی و یعقوب کریمی سه غایب تیم استقلال در تمرین امروز بودند که هر سه نفر در کلینیک دکتر نوروزی حضور داشتند. تکلیف حیدری برای بازی روز یکشنبه مشخص نیست.

* وحید طالب لو که به دلیل درد از ناحیه کتف در تمرین دو روز پیش استقلال حضور نداشت امروز بدون مشکل با آبی‌پوشان تمرین کرد.

*تمرین امروز استقلالی‌ها با گرم کردن بدن‌ها آغاز شد، سپس بازیکنان در گروه‌های 4 نفره کار با توپ کردند و در نهایت فوتبال درون تیمی بین دو گروه انجام شد که مظلومی و صالح در حین تمرین تذکرات لازم را به بازیکنان استقلال گوشزد کردند.

* قرار است تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای ادای نذر خود راهی جمکران شوند.

* تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را برای آماده سازی جهت دیدار با سیاه جامگان برگزار خواهد کرد.

* تیم فوتبال استقلال در هفته شانزدم لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف سیاه جامگان مشهد خواهد رفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس