تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در هوایی سرد و در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز از ساعت 13 در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد. آبی‌پوشان که خود را برای دیدار با تراکتورسازی تبریز آماده می‌کنند از ساعت 13 و در هوای سرد برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کردند.

* پرویز مظلومی در تمرین امروز تیم استقلال حضور نداشت و به جای وی اعضای کادر فنی امور تاکتیکی را بر عهده گرفتند. سیروس دین‌محمدی هم دیگر غایب تمرین امروز آبی‌پوشان بود که در محل تمرین حاضر نشد.

* میثم مجیدی، مگویان و یعقوب کریمی بازیکنانی بودند که در تمرین امروز حضور نداشتند. مجیدی آسیب‌دیده است و یعقوب کریمی تا 4 هفته دور از ترکیب استقلال خواهد بود. مگویان نیز با اجازه از مربیان در تمرین شرکت نکرد.

* هنوز تمرین آغاز نشده بود که تعدادی از بازیکنان مشغول کار با توپ بودند ولی فرزاد مجیدی وقتی این صحنه را دید با صدای بلند خطاب به آنان گفت کسی حق ندارد بدون اجازه کادر فنی پا به توپ شود. تمام بازیکنان باید صبر کنند تا کادر فنی به زمین چمن بیاید. مربی تیم استقلال همچنین به امیر مهریزی تذکر داد تاخیر نکند و از او خواست منظم در محل تمرین حاضر شود.

* قبل از اینکه تمرین آبی‌پوشان استارت بخورد مجید صالح بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود 15 دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. وی بعد از صحبت‌هایش با بازیکنان که پیرامون دیدار روز گذشته با صبای قم بود با آنها گفت‌وگو کرد و سپس از آنها خواست تا تمرینات تاکتیکی را آغاز کند.

* امید نورافکن بازیکن جوانی که به عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه استقلال لقب گرفته است امروز هنگامی که به کمپ حجازی آمد با استقبال همبازی‌هایش روبرو شد.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل صبای قم به میدان رفته بودند در ابتدا به ریکاوری پرداخته و بقیه بازیکنان در دو گروه فوتبال درون‌ تیمی در نیمی از زمین را انجام دادند.

* حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز حاضر بوده و نظاره‌گر برنامه‌‌های تاکتیکی شدند. اواخر تمرین فرزاد مجیدی خطاب به مشوقین استقلال گفت: یکی از تماشاگرانی که آن بالا می بینم پرسپولیسی است، او را بیرون کنید! این شخص به شکلی محترمانه به بیرون از کمپ حجازی هدایت شد.

* تمرین فردای استقلال تعطیل است و بازیکنان از یکشنبه برنامه های آماده سازی خود را پیگیری خواهند کرد.

تیم استقلال روز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    شاید بنده خدا اومده بوده استقلالی شه. تیمشون حال و هوای خوشی نداره افتخارشون شده موقتا چهارم شدن! این مهاجران رو نرونید ازشون با آغوش باز پذیرایی کنید البته اوایل باید براشون کلاس فرهنگ هواداری برگزار کنید!
  • milad ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    واقعا با این حرکت جنبه پایین استقلالی ها مشخص شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس