کد خبر 513125
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

با شهادت چهار جوان فلسطینی در کمتر از پنج ساعت طی روز جاری، تعداد شهدای انتفاضه قدس در سرزمینهای اشغالی به 133تن رسید.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری 'معا' فلسطین با انتشار این خبر گزارش داد: روز پنج شنبه چهار جوان فلسطینی در مناطق مختلف سرزمینهای اشغالی ظرف پنج ساعت در اردوگاه قلندیا ،الخلیل ، بیت المقدس و سلفیت در کرانه غربی به شهادت رسیدند.
براساس این گزارش، در بیت المقدس نظامیان رژیم صهیونیستی یک خودروی فلسطینی را به بهانه قصد راننده برای زیر گرفتن یک نظامی صهیونیست در کنار ایست بازرسی، با به رگبار بستن راننده، وی را به شهادت رساندند.
شاهدان عینی گفتند: آنان بیش از 30 گلوله به این جوان شلیک کردند و او را به حال خود رها کردند تا از شدت خونریزی به شهادت رسید درحالی که خودروهای امدادی برای امداد رسانی وانتقال نظامی صهیونیستی به بیمارستان در محل حاضر شده بودند.
در جنوب الخلیل نیز نظامیان صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در نزدیکی سده الفحص به بهانه مظنون بودن به وی ، هدف گلوله قرار داده و به شهادت رساندند.
منابع محلی گفتند: صهیونیست ها پیکر این شهید را در یک کیسه سیاه قرارداده و مدعی شدند وی قصد انجام عملیات شهادت طلبانه با استفاده از یک پیچ گوشتی را داشته است.
در شمال کرانه غربی نیز در جریان یک عملیات مقاومتی، یک جوان 23 ساله فلسطینی هدف گلوله صهیونیستها قرار گرفت و دو صهیونیست در نزدیکی شهرک نشین ارییل هدف اصابت چاقو واقع شدند.
در درگیری نظامیان صهیونیست با اردوگاه نشینان قلندیا طی روز جاری نیز یک جوان فلسطینی براثر اصابت گلوله جنگی به شهادت رسید.
درگیری دراردوگاه قلندیا در پی شهادت وسام ناصر ابوغویله راننده خودروی فلسطینی دراثر تیرباران صهیونیست ها و حمله آنها به محل زندگی این جوان فلسطینی رخ داد.
ساکنان این اردوگاه به مقابله با صهیونیست ها پرداختند که دراثر درگیریها یک جوان 23 ساله به نام بلال عمر زاید شهید شده و هفت تن دیگر زخمی شدند.
دراین درگیری ها صهیونیست ها همچنین اقدام به هدف قراردادن یک خودروی امدادی هلال احمر فلسطین کردند .
با احتساب آمار این شهدا تعداد شهدای انتفاضه قدس به 133 تن رسیده است.
مناطق مختلف سرزمینهای اشغالی از ابتدای مهرماه سالجاری شاهد موج جدیدی از اعتراضات فلسطینیان به سیاستهای تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی درقبال بیت المقدس و توطئه طرح تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی است.
دراین اعتراضات همچنین تاکنون هزاران نفر زخمی یا بازداشت شده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس