کد خبر 512828
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

چندی پیش یکی از دانش آموزان مدرسه استعدادهای ناب صالحین اهواز،رئیس شورای دانش آموزی مدرسه شد و در نامه ای به رهبر انقلاب مطالبی با ادبیات کودکانه نوشته است.

به گزارش مشرق، دفتر مقام معظم رهبری نیز در پاسخ به درخواست دانش آموز دبستان استعدادهای ناب صالحین چفیه متبرک و نامه ای رسمی ارسال کردند.
 
پاسخ رهبر انقلاب به نامه دانش آموزی در اهواز+عکس
متن نامه دانش آموز به رهبر معظم انقلاب را در زیر بخوانید.

این نامه توسط حجت الاسلام محمد عرب مدیر  مدرسه استعدادهای ناب صالحین اهواز جهت انتشار قرار داده شده است:
 

باسمه تعالی
خدمت:رهبر عزیزتر از جانمان حضرت امام خامنه ای
آقا جان سلام
 
من اسماعیل جهانی از دانش آموزان کلاس پنجم دبستان استعدادهای ناب صالحین شهر اهواز هستم و چون چند روزی است از طرف بچه ها به عنوان نماینده شورای دانش آموزی مدرسه انتخاب شده ام تصمیم به نوشتن نامه ای از طرف خودم ،معلم ها و دانش آموزان مدرسه به رهبر عزیزمان شده ام.

آقا جان مدرسه ما دو سالی است که وابسته به حوزه علمیه اهواز شده و مدیر و معاونین ما از طلبه های حوزه علمیه شده اند و ما و بقیه دانش آموزان بسیار خوشحالیم و راضی،چون که مدرسه از بعد آمدن طلبه ها از زمین تا آسمان عوض شده است از درس ها گرفته تا بازدیدها و برنامه های تفریحی.
 
آقا جان وقتی ما در تلویزیون می بینیم که در دیدارهایی که شما دارید چفیه شما را تبرک می گیرند ما خیلی دلمان می سوزد و من و دوستانم دلمان می خواهد که یکی از این چفیه ها را داشته باشیم ولی مدرسه ما 265 دانش آموز دارد ولی اگر لطف بفرمایید یک چفیه تبرک برای ما بفرستید تا ما آن را در روبه روی صف صبحگاه مدرسه نصب کنیم و هر روز در صبحگاه مدرسه برایتان دعا کنیم.
 
آقا جان شما خودتان بسیار کتاب می خوانید و دوست دارید همه مردم ایران هم کتاب خوان شوند ولی متاسفانه مدرسه ما کتابخانه ندارد و فقط از طرف مدرسه سالی دو بار به کتابخانه و یا نمایشگاه کتاب می رویم و از بس آنجا شلوغ می شود نمی توانیم زیاد استفاده کنیم اگر لطف بفرمایید یک دستوری بدهید تا برای ما کتابخانه با کتاب های خوب برای ما که ابتدایی هستیم راه بیاندازند ما هم قول می دهیم  همه ما بچه ها عضو آن بشویم و کتاب امانت ببریم و بخوانیم.
 
آقا جان شما پارسال در صحبت هاتون گفتید که مردم ایران عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستند ما بچه های مدرسه هم همگی عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستند و از آن با درس خواندنمان مقدمه نابودی آنها را می خواهیم فراهم کنیم، پرچم کثیف آنها را هم در حیاط مدرسه کشیده ایم و روی دیوار مدرسه بزرگ نوشته ایم که (( امریکا اگه برا همه لاتی ، واسه ما شکلاتی))
در پایان از خداوند می خواهیم که شما را تا ظهور امام زمان حفظ کند و آرزوی ما که دیدن امام مهدی از نزدیک است را برآورده نماید.
 
الهی آمین
اسماعیل جهانی –نماینده شورای مدرسه

منبع: روضه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    4 0
    خیلی قشنگ بود ممنون
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    کاش همه مسئولین اینجوری بودن!
  • حسین ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    1 0
    امریکا اگه برا همه لاتی ، واسه ما شکلاتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس