مشاور وزیر ورزش جلسات گودرزی با کفاشیان را در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، برخی خبرگزاری ها و روزنامه های ورزشی اخباری مبنی بر دیدار وزیر ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون فوتبال بر سر ماندن و تعیین پیش شرط هایی برای آن مطرح کردند.

رضا حسنی خو مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل حراست این خبر و تحلیل های مرتبط با آن را بی اساس و کذب دانست.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان درباره ملاقات وزیر با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبیعی است که آقای کفاشیان هم در جلسات روسای فدراسیون ها با حضور وزیر شرکت دارد و هم در مواردی که نیاز بوده مسایل مربوط به فوتبال را توضیح دهد با گودرزی دیدار کرده است ولی اخبار برخی سایت ها و رسانه های ورزشی مبنی بر دیدار وزیر ورزش و جوانان با علی کفاشیان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال از اساس غلط و کذب است.

رضا حسنی خو ادامه داد: قطعا آرامش مهمترین نیاز ورزش کشور برای پیشبرد برنامه های آن است و خصوصا تیم ملی فوتبال که به دور از حاشیه ها برای موفقیت تلاش می کند.

وی درباره برکناری کی روش را به عنوان شرط ماندن کفاشیان در فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: یقیناً این موضوع صحت ندارد و چنین بحثی مطرح نشده است که شرط حمایت از کفاشیان در انتخابات، برکناری کی‌روش باشد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان حمایت از تیم ملی فوتبال و به تبع آن کی روش را از وظایف وزارتخانه بر شمرد و گفت: تیم ملی متعلق به همه مردم و کشور است و قطعا از تصمیمات درست و منطقی همیشه دفاع و حمایت می کنیم.

حسنی خو درباره مواضع وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال یادآور شد: در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال جهت‌گیری خاصی نداریم و فکر هم نمی‌کنم فعلاً هم در این خصوص موضوعی مطرح شود.
منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس