در حال حاضر محصولات هیبریدی متنوعی در دنیای کامپیوترها خودنمایی می‌کنند که هر کدام با ویژگی‌های خاصی عرضه شده‌اند؛ از لپ‌تاپ‌های تغییر پذیر گرفته تا تبلت‌هایی که توانایی بدل شدن به نوت بوک دارند را می‌توان در فهرست محصولات برندهای مختلف پیدا کرد. از این رو ورود انواع جدید به‌این دسته از دیوایس‌ها چندان هیجان انگیز به نظر نمی‌رسد و فقط یک گزینه تازه به نمونه‌های موجود اضافه می‌گردد.

 به گزارش مشرق، اخیرا شرکتی به نام Neonode اعلام نموده محصولی را در نمایشگاه CES امسال معرفی خواهد کرد که با یک اتصال ساده، لپ‌تاپ‌های قدیمی را به تبلت تبدیل می‌کند.
 
اول از همه اشاره کنیم که منظور این کمپانی از اشاره به‌تبلت این است که نمایشگری لمسی در اختیار خواهید داشت که شما را از صفحه کلید بی نیاز می‌کند و قادر خواهید بود همه فعالیت های موردنظرتان را روی صفحه نمایش به انجام برسانید.
 
در ادامه نیز باید بگوییم محصول شرکت یاد شده AirBar نام دارد و ایده ساده‌ای در ساختش به کار رفته به طوری که با اتصال آن به پورت USB لپ تاپ می توانید به نمایشگر آن قابلیت لمس پذیری ببخشید.
 
نحوه کار این گجت به این صورت است که یک میدان نوری نامرئی از خود متصاعد می نماید که به ادعای کمپانی سازنده zForce AIR نام دارد. احتمالا با لمس صفحه نمایش، این میدان نوری قطع می گردد و همین امر به دستگاه اعلام می کند کاربر دقیقا کجا دست گذاشته و واکنش نشان خواهد داد. یکی از جذابیت های این محصول این است که به هیچ نرم افزاری برای نصب نیاز ندارد و به محض وصل کردن آن به نوت بوک کارش را آغاز خواهد نمود.
 
در حال حاضر، این گجت با ویندوزهای 7، 8 و 10 و کروم بوک‌ها سازگاری دارد و کاربران OS X باید منتظر عرضه AirBar برای کامپیوترهای مک باشند. از دیگر خوبی های آن نیز باید به قیمت 49 دلاری‌اش اشاره کنیم که قشر وسیعی از کاربران توان خرید آن را خواهند داشت و بسیار مقرون به صرفه تر از خرید لپ تاپی تازه با قابلیت لمسی یا حتی تبلت خواهد بود.
 
برای دیدن کارایی این گجت شما را به دیدن ویدئوی زیر دعوت می کنیم.
 
{$sepehr_media_1305703_400_300}

 منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس