مدیرعامل سپاهان گفت: امسال اتفاقاً بیشتر از هر سالی رؤیای قهرمانی داریم.

به گزارش مشرق، اصغر باقریان در خصوص مسائل مختلف مرتبط با باشگاه سپاهان گفت و گویی را انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید؟

وضعیت بازیکنان برزیلی سپاهان به کجا رسید؟
امروز پنجره نقل و انتقالات باز شد و مدارک دو بازیکن برزیلی را ارسال خواهیم کرد و فقط امیدواریم که خدا کمک کند و تأییدیه‌های لازم هرچه زودتر از فدراسیون فوتبال برزیل و فیفا برای ما ارسال شود که این دو بازیکن به دیدار با استقلال خوزستان برسند. تنها مشکل ما این است که فدراسیون برزیل به خاطر ژانویه تعطیل است و شاید این موضوع برای سپاهان دردسرساز شده و باعث شود تا این دو بازیکن به دیدار هفته اول دور برگشت مقابل استقلال خوزستان نرسند.

شنیده می‌شود شدیداً به مشکل مالی خورده‌اید.
این روزها همه مشکل مالی دارند و این موضوع فقط مختص به سپاهان نیست.

برای اردوی نیم فصل قرار است به امارات بروید؟
قرار است ابتدا برنامه‌های استیماچ برای نیم فصل ارائه شده و سپس اقدامات را به عمل بیاوریم. در همین خصوص با باشگاه ایرانیان صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم اما به آنها اعلام کرده‌ایم که پس از تصمیم‌گیری لازم در خصوص سفر و اقامت به دوبی، نتیجه را به آنها اعلام خواهیم کرد. در هر صورت یک ماه آینده، حساس‌ترین دوره فعالیت استیماچ است و وی باید تیم را برای حضور قدرتمند در آسیا و نیم فصل دوم لیگ برتر آماده کند.

برای جذب بازیکن جدید چه اقدامی را انجام داده‌اید؟
شیمبا و پادوانی که اضافه خواهند شد و علی احمدی هم به جمع سپاهانی‌ها پیوست. بنابراین 2 جای خالی دیگر داریم که احتمالاً یک بازیکن ایرانی و یک خارجی را جذب خواهیم کرد. بر همین اساس پیشنهادات مختلفی به ما برای حضور بازیکنانی از کشورهای برزیل، آرژانتین و کلمبیا در سپاهان رسیده که این لیست را برای انتخاب، در اختیار سرمربی گذاشته‌ایم.

هواداران سپاهان شعاری دارند مبنی بر اینکه «ما سپاهانیم و حالا و حالا قهرمانیم» اما گویا امسال از رویای قهرمانی خیلی دور شده‌اید.
امسال اتفاقاً بیشتر از هر سالی رویای قهرمانی داریم.

دو بازی حساس دارید که اگر نبرید...
همه بازی‌های ما حساس است و هیچ بازی غیر حساسی برای سپاهان وجود ندارد.

اما کارتان حسابی سخت شده است.
کارمان سخت شده است اما لیگ امسال یک لیگ خاصی هست و برخلاف ادوار گذشته که فقط 4-5 تیم شانس قهرمانی داشتند اما امسال حدود 10 تیم هنوز شانس قهرمانی دارند و برای قهرمان شدن در لیگ برتر می‌‌جنگند و 5-6 تیم هم برای اوت نشدن. درست است از لحاظ امتیازی با صدر جدول فاصله داریم اما صدر جدول هم صدری نیست که همین طور باقی بماند و مطمئناً دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد و با توجه به فاصله نزدیک امتیازات، هنوز شانس قهرمانی برای سپاهان محفوظ است.

شنیده می‌شود از استیماچ رضایت ندارید و آن چیزی که می‌خواستید نبوده است و هواداران هم شاکی هستند.
خیر اتفاقا برعکس. هم هواداران از استیماچ راضی هستند و هم ما. کاری که این مربی از لحاظ فنی انجام می‌دهد از لحاظ فنی فوق‌العاده است حالا درست است که از لحاظ نتیجه‌گیری نتایج خوبی به دست نیامده است اما از لحاظ فنی یک اطمینان خاطر به ما می‌دهد که در نیم فصل دوم و به خصوص پس از تعطیلات نه در لیگ به مشکل بخوریم و نه در آسیا.

پروژه محرم‌زدایی چیست که این روزها از اردوی سپاهان شنیده می‌شود. با نیمکت نشین شدن محرم، دوباره این شایعات آغاز شده است.
اصلا این طور نیست. دلیلی برای این کار وجود ندارد. محرم در کنار تیم است و در تمرینات حضور فعال دارد و اتفاقا ارتباط خوبی هم بین استیماچ و محرم وجود دارد و همیشه هم در خصوص موارد مختلف‌، این دو با هم مشورت می‌ کنند. این مسائل در مجموعه وجود ندارد اما شاید عده‌ای بخواهند برای سپاهان حاشیه درست کنند این مسائل را مطرح می‌‌کنند.

علاقه‌ای ندارید تا محرم آرام آرام بازنشسته شده و به مربیگری رو بیاورد؟
بازیکن که یک شبه مربی نمی شود و باید پروسه‌ مربیگری طی شود. این پروسه می‌تواند کنار تیم باشد و یا می‌تواند جدا باشد.

نگاه استیماچ به محرم مثبت است؟
100 درصد. این نگاهی که من از دو طرف نسبت به هم می‌بینم مثبت است و نگاه محرم هم به استیماچ مثبت است.

البته عده‌ای می‌گویند که استیماچ در تمرینات کاره‌ای نیست.
بالاخره شایعه‌سازان از کدام منظر شایعه می‌سازند؟ ما شایعه محرم زدایی را باور کنیم یا این شایعه که محرم در تمرینات همه کاره است و استیماچ هیچ‌کاره. شاید در شرایطی که وجود دارد مربی بخواهد برای به دست آوردن یک سیستم خوب با افراد مختلف مشورت کند اما تصمیم‌گیرنده در نهایت خود استیماچ است.

گفته می‌شود آه حسین فرکی پشت سر تیمتان است که نتیجه نمی‌گیرید.

اگر قرار به آه باشد که این آه‌ها زیاد است و خیلی از این ‌آه‌‌ها باید پشت سرمان باشد. اما خدا نکند که این مسائل باشد. در آن زمان یکسری از افراد مسائلی را برای فرکی به وجود آوردند و ما هیچ زمان با فرکی مشکل نداشتیم و مشکلات از سمت ما نبود.

واقعا محمد نوری را نمی‌خواهید؟
از اول بحث حضور او در سپاهان مطرح نشده است. ما هنوز با هیچ بازیکن ایرانی صحبت نکرده‌ایم

عقیلی و خلعتبری برای رضایتنامه درخواستی داشته‌اند؟
خداوکیلی درخواستی نداشته‌اند. نه تنها درخواستی نداشته‌اند بلکه حتی هیچ صحبتی هم نکرده‌ا‌ند. هیچ بحثی هم وجود نداشته است. البته در حال حاضر هیچ بازیکنی از سپاهان برای جدایی درخواستی به باشگاه نداده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس