کد خبر 508299
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

پیشکسوت تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه مشکلات فولاد از جایی شروع شد که برخی دستیاران اخراجی از تیم و مدیرانی که دیگر در فولاد نیستند برای تیم حاشیه درست می‌کنند و در حال خیانت هستند.

به گزارش مشرق، حسین کعبی در مورد وضعیت بد فولاد خوزستان در لیگ پانزدهم، گفت: فولاد طی 2-3 سالی که حسین فرکی هدایتش را بر عهده داشت وضعیتش بسیار خوب بود و هواداران زیادی را جمع کرد. این تیم در سال اول حضور دراگان اسکوچیچ با وجود اینکه  به دلیل مشکل کارت پایان خدمت بازیکنان سرباز با بحران روبرو شد توانست نتایج قابل قبولی بگیرد و عملکرد خوبی داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه این تیم امسال وضعیت بدی دارد. فولاد بازیکنانی را جذب کرد که سال قبل در تیم‌ خودشان مدت زیادی غایب بودند و از مشکل فنی و بدنی رنج می‌بردند. فولاد تیم کوچکی نیست این تیم به یکی از تیم‌های پر هوادار فوتبال ایران تبدیل شده است. زمان فرکی آنقدر هوادار به ورزشگاه می‌آمد که حتی در زمان حضور ما هم آنقدر هواداران به ورزشگاه نمی‌آمدند. متاسفانه اکنون وضعیت بسیار بد و دست اسکوچیچ خالی است.

پیشکسوت فولاد خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: تمرینات اسکوچیچ را از نزدیک مشاهده کردم این مربی بسیار با کیفیت و خوب کار می‌کند. متاسفانه مشکلات و جنجال فولاد از جایی شروع شد که برخی دستیاران اخراجی از تیم و مدیرانی که دیگر در فولاد نیستند برای تیم حاشیه درست می‌کنند و در حال خیانت هستند با خنجر زدن به این مربی به دنبال اخراج او هستند. تماشاگران بی دلیل تحرک می‌شوند و وقتی به بازیکن و مربی بی احترامی می‌کنند دیگر نمی‌توان توقع داشت که تیم عملکرد خوبی ارائه دهد. با جو موجود فولاد هزار سال دیگر هم نمی‌تواند نتیجه بگیرد. حتی اگر 3 بار لیگ تعطیل شود و تیم دوباره بدنسازی کند بازهم به دلیل مشکلات روحی فولاد نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

کعبی افزود: مربی فولاد فردی بسیار با دانش و با شخصیت است. او با جان دل کار می‌کند اما همانطور که گفتم افرادی که دستشان از فولاد کوتاه شده دست به حاشیه‌سازی می‌زنند.

وی در مورد اینکه اسکوچیچ اعلام کرده 2 ماه است یک مهاجم را به باشگاه معرفی کرده اما اقدامی برای جذب او نمی‌شود، اظهار داشت: در هر باشگاه مربی وقتی بازیکن را به مدیریت معرفی می‌کند با جان و دل تلاش می‌شود تا تیم تقویت شود. البته فولاد علاوه بر مهاجم به یک بازیساز هم نیاز دارد. سابقه نداشته فولاد آنقدر بد بازی کند که این مسئله نشان می‌دهد که فولاد وضعیت بسیار بدی دارد. باید این سوال پرسیده شود که چرا بازیکنانی که در تیم‌های خودشان سال قبل بازی نمی‌کردند جذب فولاد شدند. بازیکنی مثل محمدرضا خانزاده را چرا الکی به خاطر یک درگیری بلند مدت مرحوم کردند تا این مشکلات به وجود بیاید.

پیشکسوت فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که مدیریت باشگاه دائم در حال جریمه کردن بازیکنان و کادرفنی است و آیا نباید مدیریت یک سوزن هم به خودش بزند، گفت: مگر با جریمه اتفاقی می‌افتد؟ چرا چلسی که نتایج بسیار ضعیفی گرفته بازیکنان را جریمه نمی‌کند؟ متاسفانه ما فقط اسم حرفه‌ای شدن را یدک می‌کشیم. بازیکن 600 میلیون قرارداد می‌بندد که 200 تومان هم دریافت نمی‌کند. وقتی مدیران بالایی باشگاه به بازیکن فولاد می‌گویند اگر تیم سقوط کند مشکلی نیست و دوباره تلاش می‌کنیم که تیم بالا بیاید دیگر چرا باید توقع داشته باشیم که مشکلات حل شود.

وی افزود: بنده مدیرعامل فولاد را قبول دارم و می‌دانم او فردی سالم و با شخصیت است. در فوتبال با هیچکسی تعارف ندارم و تعریف بی‌خود نمی‌کنم. متاسفانه فولاد خوزستان و مدیر عامل باشگاه از اطرافیان خود ضربه می‌خورند. افرادی که چیزی از فوتبال نمی‌دانند برای تیم تصمیم می‌گیرند که این مسئله مشکلات زیادی به وجود آورده است.  بنده روی اژدری‌زاده قسم می‌خورم که او مدیر خوبی است. متاسفانه اطرافیان او که به دنبال پر کردن جیبشان هستند این مشکلات را به وجود می‌آورند. متاسفانه در فوتبال ما مدیران فوتبالی بسیار کم هستند به جز سعدی آذری، رضائیان و باقریان و... دیگر مدیر فوتبالی نداریم. همین افرادی که سر رشته‌ای از فوتبال ندارند کار را به جایی رساندند که فولاد و استقلال اهواز امروز به این وضعیت رسیدند. متاسفانه بسیاری از افراد فقط صندلی برایشان مهم است و توجهی به مسائل دیگر ندارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس