در چهارمین روز از ثبت نام داوطبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شمار داوطلبان شرکت درانتخابات مجلس دهم درخراسان شمالی به ۳۱ نفر رسید.

به گزارش مشرق، از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس، که از روز ۲۸ آذرماه جاری آغاز شده است تاکنون ۳۱ نفر از حوزه‌های انتخابیه بجنورد، شیروان و اسفراین ثبت نام کرده‌اند.

براساس آخرین اطلاعاتی که تا ساعت ۱۴ امروز کسب شده است، طی روز جاری شش نفر ازحوزه انتخابیه بجنورد شامل پنج مرد و یک زن، دو نفر مرد از حوزه انتخابیه اسفراین و یک نفر از حوزه انتخابیه شیروان ثبت نام و به جمع داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی پیوسته اند.

شمار ثبت نام شدگان روز گذشته در این استان ۲۲ نفر بود که ۱۶ نفر ازحوزه انتخابیه بجنورد، دو نفر اسفراین و چهارنفراز حوزه انتخابیه شیروان بودند.

تا ساعت ۱۴ امروز شمار داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان بجنورد به ۲۲ نفر، اسفراین چهارنفر و شیروان پنج نفر رسیده است.  

بر اساس اعلام وزارت کشور، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز شنبه به مدت یک هفته در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری‌های ۳۱ گانه مراکز استان‌های کشور ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس