حال عمومی‌ فرج‌الله سلحشور که این روزها به جهت عارضه‌ی ریوی در بستر بیماری است‌، خوب است.

به گزارش مشرق، فرج‌الله سلحشور که چندی پیش در بیمارستان بستری بود، مراحل درمان خود را طی کرده است و این روزها در منزل استراحت می‌کند.

بصیر سلحشور - فرزند این کارگردان درباره‌ی وضعیت حال پدرش توضیح داد: ایشان با وجود اینکه کمی درد دارند‌، حال عمومی‌شان خوب است. اما نسبت به دو ماه پیش تغییری حس نشده است و همان‌طور هستند.

پس فرج‌الله سلحشور سپس بیان کرد: با وجود اینکه عنوان می‌شود، بیماری ایشان به تمام اعضای بدن سرایت می‌کند، خوشبختانه اعضای بدن ایشان خوب کار می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا وضعیت حال پدرش برای کارگردانی مساعد است؟ توضیح داد: فعلا حال ایشان مساعد کارگردانی نیست. شاید در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد. صداوسیما اصرار دارد که سریال «موسی(ع)» ساخته شود. اما فعلا در این مورد کار جدی انجام نشده است؛ شاید به خاطر این است که بودجه‌ای برای این کار ندارد.

بر اساس این گزارش، طی هفته‌های گذشته محمد سرافراز، رییس صداوسیما به همراه امین صدیقی، رییس مرکز گسترش فیلم‌نامه‌نویسی صداوسیما با حضور در منزل فرج الله سلحشور، از نزدیک جویای حال این کارگردان شدند.

در این دیدار سرافراز خطاب به سلحشور عنوان کرده بود که ساخت مجموعه فاخر «موسی(ع)» همچنان از اولویت‌های سازمان صداوسیما محسوب می شود و تولید آن در دستور کار قرار دارد.

فرج‌الله سلحشور سال ۱۳۳۱ در شهر قزوین دیده به جهان گشود و فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم «توبه نصوح» آغاز کرد.

او تاکنون مجموعه‌هایی همچون «یوسف پیامبر(ع)»، «ایوب پیامبر» و «مردان آنجلس» را کارگردانی کرده است.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس