رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی اعتقاد دارد اگر ملی‌پوشان بتوانند همان مدال‌های دوره قبل را بگیرند شرایط خوب است، اما باید برای این کار هماهنگی‌ها بیشتر شود.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده درباره فضای این روزها در فاصله 8 ماه مانده به المپیک ریو گفت: سهمیه گرفتن ما یک بخشی از کار است اما بعد از آن جایگاه مناسب و مدال گرفتن مهم‌ترین بحث محسوب می‌شود. باید در رشته‌هایی که توقع مدال وجود دارد هماهنگی و فعالیت جدی باشد.

وی افزود: شاید این توقع وجود نداشته باشد که مانند همان المپیک قبلی باشیم چراکه نتیجه المپیک لندن حاصل چند دهه فعالیت بوده است اما در طول 7-8 سال گذشته کم‌کاری‌هایی بوده و همینطور ما در وزارت ورزش هم شاهد تغییراتی بودیم. به همین دلیل ناهمخوانی‌ها بیشتر است و جبران آن زمان می‌برد.

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی با اشاره به شرایط رشته‌های مدال‌آور تصریح کرد: کشتی فرنگی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ما در المپیک لندن بود. وزنه‌برداری هم یکی از شانس‌های کسب مدال است اما به نظر می‌رسد به شکل طبیعی ما شانس کمتری داریم که همان نتیجه دوره قبل را تکرار کنیم. ضمن آرزوی موفقیت برای همه ملی‌پوشان اعتقاد دارم اگر بتوانیم همان مدال‌های المپیک لندن را بگیریم شرایط ما خوب خواهد بود.

مهرعلیزاده درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه ایران در المپیک ریو عنوان کرد: درباره کسب مدال نمی‌توان پیش‌بینی کرد فقط می‌توان به صورت مقایسه‌ای صحبت کرد.

وی در ادامه مصاحبه در پاسخ به این سوال که الان حاشیه‌های زیادی برای ورزش ایجاد شده که می‌توان به مشکل خزانه‌داری کمیته ملی المپیک اشاره کرد، اظهار داشت: شرایط بدی برای شجاعی ایجاد شد و او ناگزیر بود برای ساماندهی وضعیت فدراسیون تیراندازی با کمان و کسب سهمیه از خزانه‌داری استعفا کند و تا زمانی که فرد جایگزین برای او انتخاب نشده او می‌تواند فعالیت‌هایش را انجام دهد.

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی افزود: شجاعی یک انتخابی کرده و حالا مسعفی محسوب می‌شود اما تا زمانی که مجمع تشکیل نشود وی مشکلی برای فعالیت ندارد. فعالیت او هم در این مدت در دو جا خلاف قانون نبوده است چراکه هنوز در تعریف شغل خلأ وجود دارد. از طرفی شجاعی از همان زمان که خزانه‌دار شد می‌خواست انتخابات را برگزار کند و شرایط را هم فراهم کرد بنابراین حالا نباید رسانه‌ها و مسئولان به این موضوع دامن بزنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس