رییس اسبق سازمان تربیت بدنی می‌گوید، وجود برخی از بی‌برنامگی‌ها و نهادینه شدن بداخلاقی در بدنه ورزش ایران سبب شده تا شاهد برخی اتفاقات تلخ و حواشی در ورزش کشور باشیم.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده در مورد اتفاقات اخیر در ورزش ایران و به وجود آمدن برخی حواشی اظهار کرد: برخی از ناهماهنگی‌ها و اتفاقات تلخ در 7-8 سال اخیر سبب شده تا شاهد چنین رخدادهای نامیمونی باشیم.

او ادامه داد: روند نامناسبی که در 7-8 سال گذشته در فرهنگ رفتاری شاهد بودیم باعث به وجود آمدن این مسائل شده است. در دوره اصلاحات هر کسی حد و حدود خود را می‌دانست و به خوبی به یاد دارم که ما در سازمان تربیت بدنی نماینده دولت بودیم و فدراسیون‌ها نمایندگی مردم را بر عهده داشتند.

رییس اسبق سازمان تربیت بدنی ایران افزود: فدراسیون‌ها در آن زمان مستقل عمل می‌کردند ولی سازمان تربیت بدنی از ریزترین مسائل در فدراسیون‌ها آگاهی کامل داشت. اخلاق مدیریتی خوبی بر ورزش ایران حاکم بود و این اخلاق در حال حاضر از میان رفته است. گویی بی‌اخلاقی در سال‌های اخیر در ورزش ایران نهادینه شده است.

او افزود: در این بین وقتی وزارت ورزش و جوانان هم می‌خواهد کاری را پیش ببرد فدراسیون‌ها وزارت را تهدید به تعلیق می‌کنند. چرا باید چنین تهدیدی صورت گیرد، در آن زمان حتی شاهد تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز بودیم.

مهرعلیزاده افزود: وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند من باید در مورد مسائل مختلف پاسخگو باشم اما از سوی دیگر برخی مقاومت‌ها به وجود می‌آید. در این میان به دلیل وجود یک سری از بی‌برنامگی‌ها و از سوی دیگر نهادینه شدن بداخلاقی در بدنه اداره کل ورزش شاهد به وجود آمدن این شرایط نامناسب هستیم.

او با بیان اینکه متاسفانه مدیریت‌ها در ورزش در جهت پیشبرد اهداف نبوده گفت: وزارت ورزش در زمان جناب آقای محمود گودرزی هم تلاش کرده تا کارهای خود را به خوبی پیش ببرد اما متاسفانه برخی اقدامات علیه وزارت سبب به وجود آمدن مشکلاتی در ورزش ایران شده است. امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود و شاهد پیشرفت ورزش ایران و پیشبرد اهداف این حوزه باشیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس