حمایت مازیار ناظمی از فردوسی پور برای مصاحبه با ظریف
گروه فضای مجازی مشرق -  مازیار ناظمی رئیس روابط عمومی وزارت ورزش از فردوسی پور حمایت کرده و در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:

 «اين روزها برخي نقدها به مصاحبه دوست و همشهري عزيز و خوب من با دكتر ظريف بالا گرفته. براي اطلاع همه عرض مي كنم رقابت هاي بين المللي ورزشي يعني مراوده با كشورها يعني دخيل شدن سياست خارجي و روابط و منافع ما با كشورها ، وزارت خارجه ، سفارت ها و كسنول گري هاي ايران در خارج هميشه همراه و يار ورزش بوده اند و اتفاقا يكي از اعضاي ثابت شوراي برون مرزي وزارت ورزش و جوانان نماينده اداره ديپلماسي عمومي وزارت خارجه است. تبريك مي گم به عادل براي ديدگاه هاي جديدش به فوتبال ، ورزش بخش مهمي از ديپلماسي عمومي و اتفاقا جنگ نرم است و براي همين سهم جدي در سياست دولت ها در عرضه بين الملل از گذشته هاي خيلي دور داشته و امروز و فرداها هم خواهد داشت. از دكتر فردوسي پور (امتحان جامع هم داده) سئوال كردم كي مصاحبه آقاي ظريف پخش مي شه گفت شب يلدا و سفارش كرد حتما ببينيد!»

حمایت مازیار ناظمی از فردوسی پور برای مصاحبه با ظریف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بنده رضام ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    جای مازیار ناظمی توی اخبار ورزشی خالیه. صدای خاص
  • سعید شمالی ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    از برجام چه خبر؟ از روادید چه خبر؟ از روح برجام چه خبر؟ روحی که هر دفعه مورد آزار و اذیت قرار می گیره و وزارت خارجه فقط می خندند. (روحانی ما کار می خوایم .گرانی نمی خوایم.).
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    عجب! تو دولت قبل هم همینطورر فکر میکردید؟ قربون برم خدارو یه بوم دو هوا را!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس