برای خرید یک واحد آپارتمان در محله تهرانپارس باید از 75 میلیون تا دو میلیارد و 160 میلیون تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق ، محله تهرانپارس از جمله محله‌های پرطرفدار در شرق تهران به شمار می‌رود، که با توجه به مشاهده آگهی فروش منازل مسکونی، می‌توان فهمید این محله از محله‌هایی به شمار می‌رود که میزان خرید و فروش مسکن در آن نسبت به سایر محله‌های شرقی تهران بیشتر است.

ارزان‌ترین و گران‌ترین منزل مسکونی از نظر قیمت کل

بر اساس جست‌وجو در میان فایل‌ خانه‌های فروشی در محله تهرانپارس، ارزان‌ترین واحد مربوط به واحدی 30متری و شش سال ساخت واقع در خیابان استخر با قیمت کل 75 میلیون تومان است که از مهم‌ترین دلایل ارزان بودن این ملک می‌توان به قولنامه‌ای بودن آن اشاره کرد.

گران‌ترین ملک در این محله نیز مربوط به واحدی 240متری و نوساز در خیابان 174 است که با قیمت دو میلیارد و 160 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ارزان‌ترین و گران‌ترین منزل مسکونی از نظر قیمت یک مترمربع

در میان فایل واحدهای فروشی در محله تهرانپارس، ارزان‌ترین ملکی که دیده می‌شود، مربوط به واحدی 55متری و 9 سال ساخت در استخر شمالی است که با قیمت هر متر مربع یک میلیون و 820 هزار تومان آگهی شده و قیمت کل آن معادل 100 میلیون تومان گزارش شده و از مهم‌ترین دلایل ارزان بودن این ملک نیز قولنامه‌ای بودن آن است.

گران‌ترین ملک از نظر قیمت هر مترمربع نیز مربوط به واحدی 160متری و 25 سال ساخت در خیابان 160 است که قیمت هر متر مربع از آن 10 میلیون تومان گزارش شده و قیمت کل آن معادل یک میلیارد و 250 میلیون تومان است.

در این محله خانه از 75 میلیون تا 2 میلیارد تومان وجود دارد+ جدول


منبع:اقتصادنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ايمان ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    هي هي هي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس