معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: انتخابات سال٩٢ ملت ایران را به این باور راسخ رساند که همواره از طریق صندوق رای سخن گفته و خواست های خود را اعمال کنند.

به گزارش مشرق، حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: انتخابات سال٩٢ ملت ایران را به این باور راسخ رساند که همواره از طریق صندوق رای سخن گفته و خواست های خود را اعمال کنند؛ حق الناس خواندن آراء،منشا این امید ملی بود.

وی افزود: رییس جمهور روحانی و دولت تدبیر و امید با اتکاء به این سخن و کنش حکیمانه از دل سیاه بی تدبیری و نا امیدی پدیدآمد و کارهای بزرگی برای ملت انجام داد.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: حق الناس بودن آراء مردم، درشفاف ترین، امیدوارانه ترین، باتدبیرترین و مردم باورترین انتخابات نهفته است، مردم باید احساس کنند آراء شان حق الناس است.

ابوطالبی با بیان اینکه افتخارات ملت ایران با انتخابات پیوند وثیق خورده است، گفت: امام میزان را رای ملت می دانست؛مقام رهبری آن راحق الناس خواند و دولت تدبیر و امید برآمده از این باور است.

وی خاطرنشان کرد: اینک آغاز اولین انتخابات این دولت است؛ روحانی مصمم است یکی از امیدوارانه ترین، باتدبیرترین و مثال زدنی ترین انتخابات را دراوج شفافیت برگزار کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس