عضو جامعه روحانيت مبارز با اعلام اينکه اصولگرايان به اين نتيجه ‌رسيدند که جز وحدت راهي ندارند گفت: لاريجاني در جريان اصولگرا است، حالا ممکن است در تمهيد مقدماتش حرف و حديثي بيايد اما عملاً نمي‌تواند از اصولگرايان جدا باشد.

به گزارش مشرق، حسين ابراهيمي عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به برنامه جريان اصولگرايي مبني بر رسيدن به وحدت اظهار داشت: در اين مسير براي جريان اصولگرايي مشکل خاصي نيست و همه تلاش ميکنند تا به موضوع وحدت که اصلي ترين مسئله اصولگرايان است دست پيدا کنند.

وي در ادامه با بيان اينکه وضعيت اصولگرايان بهتر از وضعيت ساير جريانات است گفت: هيچ يک از اصولگرايان تا به حال مخالف وحدت نبوده و همه به دنبال تحقق اين امر هستند، منتهي کيفيت و شيوه و روش وحدت هر کسي طبق سليقه‌اي آنهاست؛ اما در مجموعه همه به اين نتيجه ‌رسيدند که جز وحدت راه ديگري براي پيشرفت وجود ندارد.

ابراهيمي افزود: تلاش اين جريان در راستاي وحدت خواهد بود، ما در اين خصوص از بعد نظري مشکلي نداريم و انشاء‌الله در تئوري و عمل بتوانيم کار خوبي انجام بدهيم.

عضو جامعه روحانيت با تأکيد بر اينکه بايد منتظر بود تا در عمل مشخص شود چه اتفاقي مي‌افتد ادامه داد: وحدت و تشکيل سامانه وحدت با حرف درست نمي‌شود، تا الان از نظر حرف و سخن و گفتمان و مذاکره مشکلي نداشتيم حالا از اين به بعد مرحله عمل است و ببينيم در عمل چکار مي‌کنند.

وي افزود: اصولگرايان در تئوري مشکلي ندارند اما از نظر ساز و کار اجرايي بايستي سلائق مد نظر قرار بگيرد تا بتوانيم به يک تفاهم خوبي در عمل برسيم، در اين راه مخالفي وجود ندارد اما کمي اختلاف سليقه و شيوه‌هايي که ما با چه ساز و کاري بتوانيم با هم حرکت کنيم وجود داردکه اميدواريم مرتفع شود.

ابراهيمي با تأکيد بر اينکه آقاي لاريجاني هرگز از اصولگرايي جدا نمي‌شود تصريح کرد: ايشان در جريان اصولگرايي هستند و با ساير اصولگرايان، حالا ممکن است در تمهيد مقدماتش حرف و حديثي بيايد اما عملاً نمي‌تواند از اصولگرايان جدا باشد لذا با اصولگرايان است.

عضو جامعه روحانيت دولت را مجري انتخابات دانست و گفت: دولت نمي‌تواند طرف انتخابات باشد و بايد بي طرف وارد شود، از دولت نمي‌توان به عنوان حزب اسم برد، برنامه‌ آنها برگزاري انتخابات است آن هم به نحو عادلانه و منصفانه.

وي افزود: دولت حزب نيست که بگوييم چه کسي مخالف دولت است و چه کسي موافق دولت است دولت طبق اظهارات و قانون بايستي انتخابات را به نحو صحيحي برگزار کنند و اين تنها وظيفه و نقش آنها است.

ابراهيمي با اشاره به برنامه جناح هاي ديگر براي حضور در انتخابات گفت: صحبت‌هايي وجود دارد حتي آقاي عارف و بقيه هم اعلام کردند که نوعي ائتلاف بين اصلاح طلبان و عدالت‌خواهان وجود دارد و هيچ کسي هم منکر اين اتفاق نشد و اينها با هم حرکت مي‌کنند.

عضو جامعه روحانيت در پايان در خصوص اعلام جامعه مدرسين مبني بر ورود به مصدايق در انتخابات خاطرنشان کرد: جامعه مدرسين از ابتدا هم طبق نظر حضرت امام فعاليت سياسي‌شان در قم محدود بود الا در مورد خبرگان، درست است جامعه مدرسين از ورود به مصاديق امتناع دارد اما در رابطه با مجلس حمايت خود را انجام مي‌دهند.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس