کد خبر 509341
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

ترافيک اين روزهاي تهران بيش از گذشته گره خورده است. چون علاوه بر بارشهاي اخير، طراحي اشتباه خيابانها و معابر شهر نيز مزيد علت شده تا وقت و عمر شهروندان در راه بندان تلف شود.

روزي نيست که شکايتي از سوي شهروندان درباره مشکلات طراحي در معابر و خيابانهاي پايتخت که به گفته مردم باعث گره در تردد مي شود، به سرويس مشکلات مردم نرسد. برخي از اين گروه ها مربوط به طراحي اشتباه معابر در مناطق مختلف شهرداري است که امروز يکي از شهرداريهاي شرق تهران اعلام کرده دنبال رفع گره هاي ترافيکي در اين بخش از پايتخت است. معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه8، از رفع گره هاي ترافيکي در شرق تهران به خبرنگار ما گزارش دادو گفت: با برنامه ريزي و همکاري پليس راهنمايي و رانندگي منطقه، نقاط حادثه خيز و گره هاي ترافيکي در سطح محدوده شناسايي و در کمترين زمان رفع مي شود.

به گفته منصور هنرور در حوزه ترافيک و حمل و نقل با توجه به وضعيت جغرافياي منطقه و ترددهايي که از اين نقطه به ساير نقاط شهر صورت مي گيرد؛ توانسته ايم با گره گشايي موانع ترافيکي شرايط مطلوبي را ايجاد کنيم.

هنرور درباره اقدامات شهرداري در اين خصوص توضيح داده: در همين راستا تلاش داريم، با شناسايي نقاط تجمع مسافران، بازديد دوره اي طرح پارکبان و خط کشي محوري در معابر، کيفيت سفرهاي درون شهري را ارتقاء بخشيم. همچنين نرده گذاري در اطراف ميادين و تقاطع ها و رفيوژ معابر، نصب سرپناه، برگزاري کلاس هاي آموزشي ترافيک و پيش بيني هاي مسيرهاي جايگزين از ديگر برنامه هاي معاونت حمل و نقل ترافيک منطقه 8 است.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس