کد خبر 509126
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۶

چهره های سرشناس کشورمان به دستگیری شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر شیعیان نیجریه و کشته شدگان شیعیان این کشور واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، در حمله بامداد روز یکشنبه(22 آذر) نیروهای ارتش نیجریه به حسینیه بقیه‌الله، شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر شیعیان نیجریه در منطقه «گیسلو» شهر «زاریا» در ایالت «کادونا» چندین نفر از نزدیکان شیخ زکزاکی به شهادت رسیدند.

در این یورش، رهبر شیعیان نیجریه زخمی و بازداشت و بیش از 300 مسلمان شیعه به شهادت رسیدند.

در حالی که بسیاری از افراد نسبت به این حادثه منفعلانه عمل کردند اما برخی از چهره های کشورمان با انتشار مطالبی در صفحه شخصی اینستاگرامشان با شیعیان حادثه دیده نیجریه ابراز همدردی کردند.

 

{$sepehr_album_34469}

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    لعنت بر مکتب جهنمی استکباری جنایتکار آمریکا و صهیونیسم و همه پیروان جنایتکار این جبهه بنی امیه زمان. دولت و ارتش نیجریه یعنی مدل جدید حکومت آمریکایی پهلوی در آفریقا و نیجریه. مرگ و لعنت بر آمریکا و صهیونیستها و آل سعود و رژیم یهودی انگلیس و رژیم یهودی فرانسه و دولت و ارتش نیجریه و متحدانشون و شریکانشون. سلام و درود بر حجت الاسلام ابراهیم زکزاکی و فرزندان شهید و مظلومش و همه شهدای شیعیان مظلوم جنبش اسلامی حزب الله نیجریه. صلوات. سلامتی آقا امام زمان(عج) و امام خامنه ای و سیدحسن نصرالله و حجت الاسلام زکزاکی و ... و همه رهبران جنبش های مقاومت اسلامی جبهه آقا امام زمان(عج) حضرت صلوات+عجل فرجهم
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    کجایند کسانی که برای کشته شدگان فرانسه شمع روشن کردند اینها انسان نیستند
  • hooman ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    واقعاَ برای بعضی ها متأسفم که از شدت غرب زدگی نمی دونند دارند چیکار میکنند تا کشتار تو فرانسه شد که علت اصلیش برمیگشت به حمایت سران اون کشور از تروریست ها رفتن دم سفارت فرانسه شمع روشن کردند اشک ریختند و کلی فضاسازی رسانه ای کردند (البته ما با روح کشتن انسانهای بیگناه بر اساس موازین دینی و شرعی و اصل انسانیت در کل مخالف هستیم واین مسأله محکومه)اما تا نوبت به کشتار بی رحمانه مسلمانان میشه میگن به ما ربطی نداره مشکل داخلی خودشونه یا اینکه هرچی سرشون بیاد حقشونه . در آخر فرمایش مولامون امام حسین (ع) که فرمودند: اگر دین نداری ازاده باش رو یادآوری می کنم برای اون دسته از آدمهایی که همه چیو فقط از یک سمت خاص نگاه و تفسیر می کنند. یا علی
  • ندا ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    احتمالا چون سیاه پوستن و از کشورهای فقیر جهان سومی نباید به اونها بها داده بشه...
  • جوادی ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    خداوند حامی تمام مظلومان جهان است...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس