کد خبر 508948
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

برخلاف گمانه‌زنی بسیاری از رسانه‌های انگلیسی، سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول نسبت به خرید بازیکن جدید در نقل و انتقالات زمستانی تمایل ندارد.

بی‌میلی کلوپ برای خرید بازیکن جدید
به گزارش مشرق، نشریه میرر انگلیس ادعا کرده است که یورگن کلوپ هنوز از مسئولان باشگاه هیچ تقاضایی مبنی بر خرید بازیکنان جدید در فصل نقل‌و‌انتقالات ژانویه نداشته است. به نوشته این نشریه، مالکان آمریکایی لیورپول به کلوپ گفته‌اند که حاضرند در فصل نقل و انتقالات زمستانی بودجه کافی برای خرید بازیکنان جدید را در اختیارش قرار دهند اما خود او نسبت به انجام این کار بی‌میل است.

از قرار معلوم سرمربی آلمانی قرمزپوشان آنفیلد حتی درخواست برگزاری یک جلسه با مسئولان گروه ورزشی فِن‌وِی، مالکان باشگاه لیورپول را نداشته و برنامه‌اش این است که تا پایان فصل با بازیکنان فعلی خود به کارش ادامه دهد، چون به توانایی آنها ایمان دارد، مگر اینکه بازیکنی ارزشمند مانند نِوِن سوبوتیچ، مدافع تیم پیشین او در دورتموند در فهرست بازیکنان فروشی قرار بگیرد.

ادعای نشریه میرر در مورد بی‌میلی کلوپ برای تقویت تیمش در این فصل در شرایطی است که تیم او از بابت مصدومیت مهاجمانش و کمبود نیروهای هجومی ضربات زیادی خورده است و درون دروازه خود هم دروازه‌بانی مانند سیمون مینیوله دارد که به خاطر عملکرد پرفراز و نشیبش در این فصل با انتقادات فراوانی مواجه شده است. با این حال کلوپ مسئولان باشگاه را متقاعد کرده است که قرارداد مینیوله را که تا سال 2018 اعتبار دارد، برای مدتی طولانی‌تر تمدید کنند تا روحیه و اعتماد به نفس او بالا برود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس