خاطرات شهید سعید چشم‌به‌راه از زبان اطرافیان او در کتابی با عنوان «چشم‌به‌راه» از سوی مؤسسه شهید کاظمی راهی بازار کتاب شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «گفته بود اگر شهید شدم نه برای من که برای سر بریده حسین(ع) گریه کنید. مراسم برایش گرفته بودند، مداح گفته بود دعای کمیل را که می‌خواندم یک دفعه مجلس روشن شد. من هم بی‌اختیار روضه امام حسین(ع) را خواندم...»

شهید سعید چشم‌به‌راه از شهدای اصفهان است که سه روز قبل از ماه مبارک رمضان به دنیا می‌آید در ماه رمضان به جبهه اعزام می‌گردد و در عملیات والفجر8 به‌ شهادت می‌رسد.

کتاب «چشم به راه» به‌کوشش آرزوسادات حسینی و زهرا قائدامینی گردآوری و با قیمت 5 هزار تومان و در قطع رقعی و 88 صفحه توسط موسسه شهید کاظمی به‌ چاپ رسیده است.

در ماجرای شهادت این شهید در کتاب می‌خوانیم:

«بی‌معطلی رفتند طرف خط. چیزی که می‌دیدند را باور نمی‌کردند ... گلوله تانک درست خورده بود وسط سنگری که سعید پشتش بود. پرت شده بود خاکریز دوم. سوخته بود... نصف بدنش سوخته بود.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    0 0
    این شهید بزرگوار در گلستان شهدای اصفهان به مسئول ثبت زیارت عاشورا معروف اند طبق خوابی که مادرشون دیده اند و در خواب به مادرشون گفته اند که مسئول ثبت زیارت عاشورا اند..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس