وزیر آموزش و پرورش با ابراز تأسف از وقوع حادثه تنبیه بدنی دانش‌آموز الیگودرزی توسط معلم، گفت: عذرخواهی می‌کنم که هنوز چنین اتفاقاتی را در مدارس کشور شاهد هستیم

به گزارش مشرق، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش در آموزش و پرورش در خصوص تنبیه بدنی دانش‌آموز الیگودرزی، اظهار داشت: متأسفم که هنوز در برخی از مدارس کشور این پدیده رخ می‌دهد و بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: امیدواریم آموزش و پرورش در مسیری حرکت کند که این موضوعات رو به کاهش بوده  وبه صفر برسد.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد که با معلم خاطی برخورد شده و دادگاه رسیدگی به تخلفات اداری به شدت این موضوع را پیگیری می‌کند.

همچنین رسول پاپایی معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش در این خصوص ،گفت: قانون اجازه تنبیه بدنی دانش آموزان را به هیچ عنوان نمی‌دهد و آموزش و پرورش بارها با ارسال بخشنامه‌های مختلف این موضوع را به اطلاع فرهنگیان رسانده است.

وی افزود: اگر دانش آموزی نیز دچار تخلف شود معلم ابتدا باید به وی تذکر و اخطار شفاهی به صورت خصوصی و پس از آن در جمع به او اخطار داده و یا کلاسش را تغییر دهد و اگر با انجام چنین مواردی دانش آموز اصلاح نشود احتمال اخراج موقت وی از مدرسه وجود دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    0 0
    مسوولان آموزش پرورش بدانند این فقط مو.ردی از موارد است که یک دانش آموز توانسته است با فیلم برداری به اثبات برساند ای بسا دانش آموزی که با همین انگیزه گوشی به کلاس برده است و از مدرسه اخراج شده است. روستاها در معضل این موارد بیش از شهرها می سوزند باید فیلمبرداری شود تا باور کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس