عربستان سعودی بعد از قتل عام هزاران نفر از شهروندان بی دفاع یمنی، از تشکیل ائتلافی برای مبارزه با تروریسم خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از القدس العربی، عربستان سعودی از تشکیل یک ائتلاف نظامی اسلامی با مشارکت 35 کشور برای مبارزه با تروریسم که مقر آن در ریاض است خبر داد.

محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی و وزیر دفاع این کشور طی سخنانی مدعی شد که این ائتلاف با تمام گروههای تروریستی مبارزه می کند و با قدرتهای بزرگ و سازمانهای بین المللی هماهنگ خواهد بود.

عربستان سعودی یکی از حامیان اصلی گروههای تروریستی در منطقه است و کنفرانس اخیر موسوم به معارضان در ریاض که با حضور گروههای تروریستی برگزار شده بود گوشه ای از حمایتهای این کشور را از تروریسم نشان می دهد.

این کشور از حدود نه ماه قبل به بهانه بازگردان مشروعیت به نمایندگی عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن تجاوز خود به این کشور را آغاز کرده است که در طول این 9 ماه علاوه بر تخریب زیرساختهای حیاتی یمن و آواره شدن میلیونها تن و کشته شدن بیش از 7 هزار نفر هچ دستاوردی کسب نکرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمواحمد ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    0 0
    البته باید دید معنی تروریست ازنظروهابیت چیه. درجهان چندمعنی برای تروریست عنوان شده 1- ازدیدگاه انسانهای راستگو وپرهیزکار وکسانی که ازخدا وند قادرمطلق درخفا وآشکار می ترسند،تروریست یعنی متجاوزبه حقوق حقه دیگران وجانیانی که مردم بیگناه را قتل عام می کنندمانندمافیاهای مختلف ،داعش ، منافقان کوردل،دول متجاوز به حقوق اقلیتهای بی دفاع مانند سعودی ها ، میانماری ها و.....،2- از دیدگاه MIXو CIAو MOSAD و VAHABIYAT وکلا" مستکبران و نوکرانشان ،تروریست یعنی کسی که از حقوق مدنی وانسانی، حدومرز سرزمینی خودش دفاع می کنه مثل حزب الله لبنان، انصارالله یمن ،محورمقاومت ، ایران اسلامی و.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس