مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بدون تکذیب برکناری سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، گفت: وضعیت تیم فولاد خیلی خیلی بغرنج است و در جلسه هیات مدیره طی دو روز آینده، درباره دراگان اسکوچیچ تصمیم می‌گیریم.

زودتر درباره اسکوچیچ تصمیم می‌گیریمبه گزارش مشرق، علیرضا اژدری درباره نتایج ضعیف تیم فولاد خوزستان و اینکه گفته می‌شود این نتایج به خاطر فوتبالی نبودن او است، اظهار کرد: بنده هفت سال مدیرعامل فولاد نوین بودم و این تیم را از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول و سپس به لیگ برتر رساندیم. ما هم دستمان تا حدودی در فوتبال بوده و با این رشته، بیگانه نیستیم.

وی افزود: من یکی از پرسنل شرکت فولاد هستم و وقتی به من پیشنهاد مدیریت دادند، آنرا قبول کردم.

اژدری زاده درباره اینکه برای حفظ تیم و بازیکنان فولاد نوین در لیگ برتر تلاشی نکرده است، گفت: من در فولاد نوین یک مجری بودم و مالک این باشگاه افراد دیگری بودند. ما در تلاش بودیم مشکل بودجه ای فولادنوین را حل کنیم و این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم ولی چون وضعیت بودجه حل نشد، مجبور به انتقال امتیاز آن شدیم.

وی تاکید کرد: با این حال هنوز پول استقلال اهواز برای ما وصول نشده است که این میزان ۶ میلیارد بوده است و تمام چک‌های آنها برگشت خورده است.

مدیرعامل فولاد درباره اینکه مدیر استقلال اهواز اعلام کرده بود به جای پول به فولاد در تهران مِلک داده شده است، گفت: مسئولان حقوقی پیگیر این موضوع هستند ولی هنوز یک چک آنها هم پاس نشده است.

اژدری زاده با تاکید بر اینکه آه بازیکنان فولاد نوین پشت او و تیم فولاد نیست، درباره وضعیت اسکوچیچ تصریح کرد: تمام تلاشمان را می کنیم که کادر فنی را حفظ کنیم. احساس می کردیم تیم می تواند با اسکوچیچ برگردد ولی الان وضعیت خیلی خیلی بغرنج است و شرایط خطرناکی داریم. در یکی دو روز آینده جلساتی خواهیم داشت و بر اساس نظرات هیات مدیره تصمیماتی درباره سرمربی خواهیم گرفت.

وی درباره میزان غرامتی که فولاد در صورت فسخ قرارداد اسکوچیچ پرداخت خواهد کرد، گفت: قرارداد اسکوچیچ فصل گذشته و دو ساله بسته شده است که حدود ۹۰۰ هزار دلار است. با توجه به اینکه ایشان در ملوان و فولاد بد کار نکرده بود، احتمال می دادیم از بازی ششم به بعد نتیجه بگیرد ولی الان وضعیت فرق کرده و باید زودتر تصمیم بگیریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس