کد خبر 508497
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: سن برانکو ایوانکویچ زیاد نیست اما او را مثل یک پدر دوست دارم.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی پس از شکست یک بر صفر گسترش فولاد مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در دیدارهای گذشته خود بازی‌های خوبی را انجام داده بود اما در بازی امروز موقعیت چندانی به دست نیاورد. نیمه اول آن‌ها یک موقعیت‌ داشتند و از آن موقعیت نیز به گل رسیدند. متاسفانه ترس کار دست‌مان داد.

وی در رابطه با تشویق هواداران پرسپولیس افزود: هواداران پرسپولیس به من محبت دارند. دست تک تک آنها را می‌بوسم. جای هادی نوروزی خالی بود و امیدوارم روحش قرین رحمت الهی باشد.

مدافع تیم گسترش فولاد تبریز خاطر نشان کرد: پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبلی که چندین موقعیت ایجاد می‌کردند، موقعیتی به دست نیاورد. آنها در نیمه نخست روی اشتباه ما به گل رسیدند. نیمه دوم بهتر از حریف بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم.

نصرتی در مورد اینکه نبود مهدی طارمی در پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته بود، گفت: عملکرد طارمی در این فصل خوب بوده و او بازیکن آینده‌داری است, اما بنسون یک بازیکن بین‌المللی است و فاکتور یک بازیکن خوب را دارد. او بازیکن ضعیفی نیست و امروز هم در پست خودش خوب بازی کرد.

وی در خصوص این که بار دیگر با سرمربی پیشین خود یعنی برانکو تقابل داشته است، گفت: پس از آخرین بازی تیم ملی در جام جهانی 2006 آلمان مقابل آنگولا دیگر برانکو را ندیده بودم تا اینکه سال قبل او را بار دیگر دیدم. او سن زیادی ندارد اما مثل پدر او را دوست دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس