کد خبر 508539
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲

سرپرست مدیریت راهداری استان تهران از بارش برف در کلانشهر تهران و محورهای مواصلاتی به پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، فرشاد اسکندری شامگاه دوشنبه گفت: بارش برف از ساعت 20 امشب خیابانهای پایتخت و تمامی محورهای مواصلاتی به تهران را سفید پوش کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در استان تهران از روز گذشته (یکشنبه) گروههای راهداری با تجهیزات کامل در جاده های استان در آماده باش بسر می برند.

سرپرست مدیریت راههای استان تهران ادامه داد: در محورهای شمالی و غربی استان به ویژه محور تهران- فیروزکوه، تهران - قم، تهران - کرج و تهران - ساوه بارش ها بصورت برف هستند و گروههای راهداری در این محورها برای خدمت رسانی به مردم حضور دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش برف بصورت پراکنده در سطح استان تهران در جریان است خاطر نشان کرد: تمامی گروههای راهداری در صورت نیاز آماده عملیات نمک پاشی در سطح جاده های استان تهران هستند.

اسکندری با بیان اینکه تردد خودروها در سطح جاده های استان بصورت عادی و روان در جریان است به شهروندان توصیه کرد به هنگام سفر در جاده های استان به ویژه محورهای شمالی از طریق سامانه 141 از وضعیت جاده ها اطلاع پیدا کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هیچ جاده ای در سطح استان بسته نیست و تردد خودروها در تمامی جاده های استان بصورت عادی و روان در جریان است.


منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس