کد خبر 508325
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پیگیر وضعیت لوسیانو ادینیو شده است تا در صورت فراهم بودن شرایط، این مهاجم را که در لیگ قطر بازی می‌کند به تبریز برگرداند.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلات اصلی تیم تراکتورسازی در این فصل به خط حمله این تیم مربوط می‌شود و مسئولان این باشگاه قصد دارند تا در تعطیلات نیم فصل با جذب یک یا دو بازیکن، این نقطه ضعف خود را برطرف کنند.

لوسیانو ادینیو مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی که این فصل در تیم السیلیه قطر بازی می‌کند یکی از گزینه‌هایی است که مسئولان تراکتورسازی مدنظر دارد؛ بخصوص اینکه این مهاجم در تیم السیلیه شرایط خوبی ندارد و به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده است.

با انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تراکتورسازی، مسئولان این باشگاه در صدد هستند تا مذاکره با ادینیو را در دستور کار قرار دهند؛ بخصوص اینکه قلعه نویی چند روز پیش پیگیر وضعیت این بازیکن بوده است.

سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این خصوص گفت: قلعه نویی فقط از ما به صورت گذرا سراغ ادینیو را گرفت و گفت وضعیتش چطور است. من هم به ایشان گفتم که مستقیم با ادینیو صحبتی نداشته‌ایم ولی دورا دور شنیده‌ایم که به بازگشت به تراکتورسازی تمایل دارد.

ادینیو فصل گذشته در تیم تراکتورسازی بازی می‌کرد و با این تیم به عنوان آقای گلی لیگ برتر هم رسید ولی این بازیکن بعد از اتمام لیگ راهی قطر شد و تیم السیلیه را انتخاب کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس