رئیس قوه قضائیه گفت:کسانی می توانند داعیه حقوق بشر را داشته باشند که به آرای مردم اتکا و اعتماد کنند.

به گزارش مشرق، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک آغاز ماه ربیع الاول افزود: توسعه هرچه بیشتر وحدت میان حوزه و دانشگاه و ارتقاء همکاری های علمی و نظری به تقویت نظام جمهوری اسلامی منتهی می شود.وی گفت: وحدت حوزه و دانشگاه و همکاری میان این دو نهاد باید صورت مدون تری نمود پیدا کند.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش به اظهارات اخیر وزیر خارجه امریکا در محکوم کردن ایران به نقض حقوق بشر اشاره کرد و گفت: واقعا برای کشوری مانند امریکا که داعیه حقوق بشری دارد، این موضوع مضحک است.
 
رئیس دستگاه قضا گفت: کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری را به تمام معنا اجرا و در فضاهای تحریم و جنگ نیز انتخابات را برگزار کرده است اما کشوری مانند عربستان روی انتخابات را ندیده است و به تازگی که اجازه داده اند زنان در گوشه ای در انتخابات شرکت کنند جشن گرفته اند.

وی افزود: این نظامات ناقض حقوق بشر هستند چرا که به مردم هیچ اتکایی ندارند و هر کاری می خواهند می کنند و نمونه آن جنایتهایشان در یمن است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش به سخنان امام راحل در نخستین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: ایشان آن زمان پیش بینی هایی داشتند مبنی بر اینکه بحث نفوذ در همه ارکان جمهوری اسلامی ایران ممکن است.

آیت الله لاریجانی گفت: بحث حفظ نظام جمهوری اسلامی، شناخت ماهیت این نظام و نقاط نفوذپذیری و نفوذ کنندگان مباحثی جدی است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس