کد خبر 508285
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

تیپ 15 ارتش سوریه و تیپ 5 زرهی با هماهنگی نیروهای دفاع وطنی، طی پیش روی‌های خود در محور درعا-البلد و "المنیشیه" به سمت مرکز استان درعا توانستند مناطق جدیدی و تعداد زیادی از ساختمانهای این منطقه را در نزدیکی تقاطع مرزی سوریه و اردن آزاد کنند.

گروه بین اللمل مشرق - در جدیدترین تحولات میدانی سوریه، ارتش این کشور با پشتیبانی هوایی روسیه توانست مناطق زیادی را در استان درعا آزاد کند.

 تیپ 15 ارتش سوریه و تیپ 5 زرهی با هماهنگی نیروهای دفاع وطنی در طی پیش‌روی‌های خود در محور درعا-البلد و "المنیشیه" به سمت مرکز استان درعا توانستند مناطق جدیدی و تعداد زیادی از ساختمان‌های این منطقه را در نزدیکی تقاطع مرزی سوریه و اردن آزاد کنند.

پیش روی ارتش سوریه در نزدیکی مرزهای اردن
پیش روی ارتش در حومه استان درعا

به گفته یک منبع نظامی در داخل مرکز این استان تیپ 15 ارتش سوریه و متحدان آن ها درحال پیشروی به جنوب شرقی محله "المنیشیه" و به سمت بخش مرکزی درعا نیز می باشند.

درحالی که یک گردان از تیپ 15 ارتش سوریه پیشروی ها را در بخش مرکزی درعا شدت بخشیده و گردان دیگری نیز در سمت غرب آن در حال پیشروی است.  پیش بینی میشود که در صورت  ادامه این پیش‌روی‌ها  تروریست‌های این منطقه محاصره شوند و علاه بر آن این مناطق به مناطق مرزی اردن و سوریه نزدیک است این تقاطع از مهم ترین تقاطع ورود تروریستهای تحت حمایت سازمان سیا می باشد و در صورت مسدود شدن عملیات جنوب سوریه با سرعت بیشتری به نتیجه خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    ان شاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس