سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه براساس قانون با هر فرد، گروه یا جریانی که از قانون تخطی کند، به خواست قانون و مردم بدون کمترین ملاحظه ای برخورد می‌کند.

به گزارش مشرق، غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در هشتاد و نهمین نشست خبری خود، با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول با اشاره به فاصله هشتاد روزه با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ابراز امیدواری کرد این انتخابات همچون سال‌های گذشته بنا به خواست رهبری با مشارکت حداکثری مردم، پرشور و در کمال امنیت برگزار شود.

وی لازمه یک انتخابات در تراز نظام جمهوری اسلامی را حرکت نامزدها، مسئولان، دست‌اندرکاران انتخابات و هواداران در چارچوب قانون و انقیاد کامل از قانون دانست.

اژه‌ای افزود: هیأت اجرایی انتخابات که از طرف مردم انتخاب می‌شوند، باید براساس قانون به وظایف خود عمل کند و دولت، وزارت کشور و نیروی انتظامی نیز در برگزاری هر چه بهتر انتخابات به نحو احسن عمل کند.

وی ادامه داد: شورای نگهبانی که براساس قانون وظیفه نظارت بر همه مراحل انتخابات را دارد و احراز صلاحیت نامزدها برعهده این شورا است، نامزدها را تعیین صلاحیت می‌کند و قانون نیز در این مورد شفاف است و وظایف همگان را مشخص کرده است.

اژه‌ای ادامه داد: قوه قضائیه براساس قانون با هر فرد، گروه یا جریانی که از قانون تخطی کند، به خواست قانون و مردم بدون کمترین ملاحظه ای برخورد می‌کند و امیدواریم در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات، کمترین پرونده‌ای در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس