فاتح رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، جام‌ باشگاه‌های جهان را با پیروزی برابر قهرمان باشگاه‌های کونکاکاف استارت زد و حریف قهرمان اروپا شد.

به گزارش مشرق، در اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان در سال 2015 که به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال گوانگژو اورگراند چین که امسال با هدایت لوئیز فلیپه اسکولاری فاتح لیگ قهرمانان آسیا شد، با نتیجه 2 بر یک از سد کلوب آمه‌ریکای مکزیک،‌ قهرمان جام باشگاه‌های منطقه آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب (کونکاکاف) گذشت و حریف بارسلونا در بازی دوم مرحله نیمه نهایی شد.

در این بازی که در شهر اوزاکا برگزار شد، ابتدا این نماینده آمریکا بود که با گل دقیقه 55 پرالتا پیش افتاد اما نماینده آسیا در ادامه با گل‌ دقیقه 80 ژنگ لونگ و گلی که پائولینیو در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند، به پیروزی رسید تا به این ترتیب شاگردان اسکولاری راهی مرحله نیمه نهایی شوند. بازی گوانگژو و بارسلونا پنجشنبه هفته جاری از ساعت 19:30 به وقت محلی برگزار می‌شود.

در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان، امروز تیم تی‌پی مازمبه کنگو، قهرمان باشگاه‌های آفریقا به مصاف سانفرس هیروشیما، نماینده کشور میزبان که در پلی‌‌‌آف موفق شد آکلند نیوزیلند (قهرمان باشگاه‌های منطقه اقیانوسیه) را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد، می‌رود. برنده این بازی در بازی نخست مرحله نیمه نهایی، حریف ریورپلاته آرژانتین، قهرمان جام لیبرتادورس (جام باشگاه‌های منطقه آمریکای جنوبی) خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس