هویت پیکر مطهر ۳ شهید گمنام شناسایی شد. هویت پیکر مطهر این شهدای هشت سال دفاع مقدس که به عنوان شهید گمنام چند سال پس از تشییع و خاکسپاری محرز شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، هویت پیکر مطهر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس مشخص شد. هویت پیکر مطهر این شهدای هشت سال دفاع مقدس که به عنوان شهید گمنام تشییع و خاکسپاری شده بودند از طریق DNA شناسایی شد. دو تن از این شهدا چهار سال پس از تدفین و یکی از آن‌ها پنج سال پس از تدفین شناسایی شدند.

این سه شهید دوران دفاع مقدس متعلق به استان فارس هستند و مشخصات آن‌ها به شرح زیر است:

شهید علی شیر بویراحمدی

شهید علی شیر بویراحمدی، فرزند جمشید، متولد 1346 است، که به عنوان نیروی بسیجی به جنگ اعزام و در عملیات قدس3 و در منطقه عملیاتی میمه به شهادت رسیده است. شهید بویر احمدی از طریق DNA شناسایی شده است. این شهید بزرگوار به عنوان شهید گمنام در تاریخ 1390/4/7 مصادف با شهادت امام موسی کاظم(ع) در شهر زرقان استان فارس تشییع و به خاک سپرده شده بود.

شهید سید حسن ساجدی منش

شهید سید حسن ساجدی منش، فرزند هدایت، متولد 1345است، که به عنوان نیروی بسیجی به جنگ اعزام و در عملیات قدس3 و در منطقه عملیاتی دهلران به شهادت رسیده است. شهید ساجدی منش از طریق DNA شناسایی شده است. این شهید بزرگوار به عنوان شهید گمنام در تاریخ 1390/4/7 مصادف با شهادت امام موسی کاظم(ع) در شهر زرقان استان فارس تشییع و به خاک سپرده شده بود.

شهید ولی نوری قصرخلیلی

شهید ولی نوری قصرخلیلی، فرزند بابا، متولد 1330 است، که در سال64 به جنگ اعزام و در عملیات قدس3 و در منطقه عملیاتی دهلران به شهادت رسیده است. شهید نوری قصرخلیلی از طریق DNA شناسایی شده است. این شهید بزرگوار به عنوان شهید گمنام در تاریخ 1389/10/28 در دانشگاه شهید باهنر شیراز تشییع و به خاک سپرده شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس