طرح‌های ترویجی کتاب که به منظور ارتقای سطح مطالعه راه‌اندازی شده بازار کتاب را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پرفروش‌های کتاب در هفته سوم آذر 94 تصویر جدیدی از بازار کتاب ارائه نمی‌دهد و و حکایت از این دارد که بازار کتاب هنوز دستخوش چند کتاب است.

«دختر شینا» و «نامیرا» دو کتابی هستند که طی هفته‌های اخیر در جایگاه اول و دوم پرفروش‌های کتاب قرار داشتند و در این هفته نیز جایگاه خود را حفظ کرده‌اند و بر یکه‌تازی خود ادامه می‌دهند. این دو کتاب از آنجا که در طرح‌های ترویجی کتاب قرار گرفته و معرفی شده‌اند مورد توجه طیف وسیعی از مخاطبان قرار گرفته است.

پرفروش اول     نامیرا
پرفروش دوم     دختر شینا
پرفروش سوم     حاج قاسم


«حاج قاسم» عنوان یکی دیگر از کتاب‌هایی است که طی هفته‌های اخیر توانسته در میان پرفروش‌ها قرار گیرد. این کتاب دارای خاطراتی از دوران دفاع مقدس فرمانده این روزهای نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حاج قاسم سلیمانی که این روزها در سراسر جهان شناخته شده است کتاب خاطراتش در کمتر از 3 توانسته به تیراژ 35 هزار نسخه دست پیدا کند. به گفته مدیر انتشارات یا زهرا(س) در حال ترجمه کتاب «حاج قاسم» به عربی نیز هستند.

در اغلب اوقات نویسنده‌های پرفروش تابعی از کتاب‌های پرفروش هستند. در این هفته نیز نویسندگان پرفروش تابعی از فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها در هفته سوم آذر 94 است.

نویسنده اول     صادق کرمیار
نویسنده دوم     بهناز ضرابی‌زاده
نویسنده سوم     علی اکبری‌مزدآبادی

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس