کد خبر 507395
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در سخنانی از حصول توافق بر سَر برقراری آتش بس در این کشور از روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

 به گزارش مشرق، المسیره اعلام کرد: «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد بر اساس توافق به دست آمده از روز دوشنبه هفته جاری در یمن آتش بس برقرار می شود.

بر اساس این گزارش، وی با تأکید بر ادامه مقابله ارتش و ملت این کشور با تجاوز نظامی رژیم سعودی تصریح کرد: هرگونه خلأ امنیتی در کشور که به دنبال تجاوز سعودیها حاصل می شود، تقویت داعش و القاعده را در پی خواهد داشت.

وی همچنین اظهار داشت: «اسماعیل ولد الشیخ» پیش نویسی را تهیه نموده تا مبنای گفتگوهای پیش رو در نشست ژنو باشد. متأسفانه در این پیش نویس ملاحظات انصارالله که در صدر آن مبارزه با تروریسم قرار داشت، لحاظ نشده است.

سخنگوی انصارالله یمن با بیان اینکه این جنبش به دنبال تشکیل دولت وحدت ملی در یمن است، گفت: شانس موفقیت گفتگوهای سیاسی در سایه ادامه جنگ بسیار کم است.

عبدالسلام با بیان اینکه هدف انصارالله از ورود به مذاکرات سیاسی، توقف تجاوز سعودیها است، تصریح کرد: ما به دنبال حذف کردن کسی نیستم و کسی هم نباید در صدد حذف ما از عرصه سیاسی در یمن باشد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    ( ما به دنبال حذف کردن کسی نیستم و کسی هم نباید در صدد حذف ما از عرصه سیاسی در یمن باشد. ) یعنی میگوید ما نمی خواهیم رئیس جمهور مستعفی و فراری را حذف کنیم ، ایشان نیز نباید به حیات سیاسی ما قلم بکشد ، درسته ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس