کد خبر 507329
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال از لحاظ مهره خیلی کامل است و به نظرم آنقدر بازیکن دارد که به امثال برهانی بازی نمی‌رسد.

به گزارش مشرق، رضا احدی در خصوص دیدار فردای استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: از هر جهت که شما بخواهید این مسابقه حساس است. چه فوتبالی و چه از لحاظ کادر فنی.

وی افزود: تراکتورسازی به جایگاهی که امسال باید می‌رسید نرسیده و فکر می‌کنم حالا با آمدن قلعه‌نویی می‌خواهند حق‌شان را پس بگیرند. به نظرم بازی فردا بازی قشنگی از آب درخواهد آمد چون هم استقلال از لحاظ مهره کامل است و هم تراکتورسازی. از سوی دیگر مسابقه فردا می‌تواند تغییر و تحول قشنگی در تراکتورسازی ایجاد کند چون آنها طرفدار دارند و استقلال هم باید صدرنشینی‌اش را حفظ کند.

احدی در خصوص جنگ هافبک‌های دو تیم نیز گفت: به نظرم تمام زور استقلال در بازی با نفت تهران گرفته شد چون آنها 120 دقیقه درگیر بودند و به همین علت مقابل سایپا کم آوردند. من امسال استقلال را خیلی آنالیز کردم و می‌دانم این تیم با دو هافبک دفاعی مطلق به نام‌های ابراهیمی و چشمی بازی می‌کنند و هافبک رونده ندارد. به همین خاطر کارایی استقلال در خط حمله کم می‌شود. نظر شخصی‌ام این است که اگر یک هافبک دفاعی در ترکیب استقلال قرار می‌گرفت مهاجمان این تیم فعال‌تر می‌شدند و همانطور که می‌بینید به خاطر نبود همان هافبک بازی‌ساز در بیشتر بازی‌ها استقلال وسط زمین را از دست می‌دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر تیمی مهره دارد باید به نحو احسن از آن استفاده کند. مثلا شما اگر از جباری چهار بازی پشت هم استفاده کنید در بازی پنجم او خسته می‌شود. امید ابراهیمی هم این روزها در استقلال همین رویه را دارد. هم در تیم ملی هم در جام حذفی و هم در لیگ باید به میدان برود و شاید او از خودش سؤال کند که چرا تحلیل رفته است. استقلال از لحاظ مهره خیلی کامل است و به نظرم آنقدر بازیکن دارد که به امثال برهانی بازی نمی‌رسد. مظلومی باید تدبیر کند که بازیکنانی مثل امید ابراهیمی تحلیل نروند.

احدی در خصوص تحلیلش از برنده بازی فردا گفت: من فقط امیدوارم بازی قشنگی از آب دربیاید چون هم تراکتورسازی و هم استقلال به دنبال فوتبال هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس