کد خبر 506897
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶

بختیار رحمانی همیشه جزو بازیکنانی است که در فصل نقل و انتقالات سر و صدای زیادی می کند.

به گزارش مشرق، رحمانی در مورد آخرین وضعیت خود می گوید: امیر خان روی سر من جا دارد ولی خیلی حرف ها دارم که باید با او  در میان بگذارم،به هرحال باید برای ما ارزش قائل شوند زیرا بدون هیچ چشم داشتی داریم برای تیم و هواداران از جان مایه می گذاریم.  من از همه چیز خسته هستم و فقط اسم من در  این فوتبال پیچیده وگرنه هیچ پیشرفتی در زندگی شخصی ام از هر لحاظ نداشتم  شاید مشکل ترین از لحاظ مالی باشد ولی خیلی نا مهربانی ها با من شد.

او در همین باره ادامه داد : اینجا واقعا روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتم و  نمی توانم آینده خودم و خانوادم را در خطر بیندازم بهترین چیز هم برای من در این بین همین تیم ملی بود که آن هم فعلا دیگر نیست. باز هم می گویم از آقای عباسی بازم  خیلی خیلی ممنونم همه جوره دارد برای تیم زحمت میکشد مردم باید قدر شناس چنین آدم هایی باشند.

رحمانی یا همان بازیکن مورد علاقه قلعه نویی در پایان صحبت هایش افزود: واقعا امیر خان 3 سال است که هرجا بوده خواهان من بوده از او  ممنونم. او زمانی که در فولاد بودم در حقم پدری کرد . آن موقع می خواستم به استقلال بروم ولی آقای قلعه نویی گفت فولاد به تو نیاز دارد و  باید بمانی. و من هم در فولاد به همه چیز رسیدم و  از او ممنونم. ولی حرف های زیادی برای گفتن دارم انشالله هرچه که خیر  است هم برای من و هم برای تراکتور سازی اتفاق بیافتد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس