کد خبر 506821
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

شرکت بزرگ اماراتی «لندمارک گروپ» که بیش از ۱۳۰۰ مغازه در سراسر خاورمیانه دارد، در اعتراض به اظهارات ضداسلامی نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فروش محصولات او را به تعلیق درآورد.

به گزارش مشرق، در ادامه اعتراضات و واکنش‌ها به اظهارات نژادپرستانه و وقیحانه ضد اسلامی «دونالد ترامپ»، یک شرکت بزرگ اماراتی فروش محصولات او در فروشگاه‌های خود را متوقف کرد.

در ادامه اظهارات نژادپرستانه «دونالد ترامپ»، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری که بر اساس نظرسنجی‌ها پیشتاز نامزدهای جمهوریخواه است، بر لزوم ممنوعیت ورود همه مسلمانان به آمریکا شده است.

نامزد جمهوریخواه و میلیارد آمریکایی مدعی شده که برای مقابله با خطر حملات تروریستی و امنیت آمریکا باید مانع ورود مسلمانان به آمریکا شد.

شدت وقاحت این اظهارات نژادپرستانه و اسلام ستیزانه به حدی بود که نه تنها کاخ سفید آن را محکوم کرد و ترامپ را فاقد صلاحیت برای ریاست جمهوری آمریکا خوانده، بلکه حتی رهبران کشورهای غربی دیگر را هم به انتقاد از نامزد جنجالی جمهوریخواه واداشت.

در ادامه روند واکنش‌ها به ترامپ، شرکت بزرگ اماراتی «لندمارک گروپ» که ۱۳۵۰ مغازه در سراسر خاورمیانه دارد، در اعتراض به اظهارات ضداسلامی نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فروش محصولات او را به تعلیق درآورد.

این میلیاردر آمریکایی که صاحب شرکت‌های مختلف است در زمینه‌های تجاری فعالیت گسترده‌ای دارد و شرکت‌های او محصولاتی چون روشنایی، لوازم حمام، آینه و لوازم خانه، عتیقه و چوب لباسی تولید و به کشورهای مختلف از قبیل خاورمیانه صادر می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    تولیدعتیقه؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس