تهیه کننده برنامه «اکسیر» از پایان ساخت دکورهای این برنامه سخن گفت که در آن صد تلویزیون ال ای دی به کار رفته است.

به گزارش مشرق، مصطفی شریفی با اشاره به پایان ساخت دکور برنامه ترکیبی «اکسیر» که با موضوع سبک زندگی سالم روی آنتن شبکه سه می رود، گفت: ساخت دکور این برنامه به تازگی پایان یافته و قرار است برنامه تا چند هفته دیگر پخش شود.

وی ادامه داد: این برنامه از دکوراسین ویژه ای بهره گرفته است که می توان به استفاده از صد تلویزیون ال ای دی و همچنین یک سیستم ویدئو وال ۱۸ متری در دکور آن اشاره کرد. در این دکوراسیون طراحی های معمول و المان های برنامه های ترکیبی مثل میز و صندلی دیده نمی شود.

این تهیه کننده درباره هزینه این المان ها برای طراحی دکور برنامه عنوان کرد: هیچ هزینه ای برای خریداری این ال ای دی ها نشده است و همه آنها به صورت مشارکتی تهیه شده اند.

شریفی با اشاره به ویژگی های این برنامه که یک تیم ۴۰۰ نفره در آن همکاری دارند بیان کرد: ساختار این برنامه می طلبید که حدود یک سال روی محتوای آن کار شود و از فرم خاصی هم بهره بگیرد بنابراین در همه بخش های آن از طراحی ویژه ای استفاده شده است. برای طراحی دکوراسیون برنامه آثاری از ۱۹ طراح دیده شد و درنهایت طرحی از پیمان قانع برای دکوراسیون برنامه انتخاب شد.

وی درباره دیگر ویژگی های این دکوراسیون که از صفحات نمایشگر زیادی بهره گرفته است، توضیح داد: طراحی ما به یک دکوراسیون بصری می پردازد و تصاویر مختلف با موضوعات مختلف از نمایشگرها نمایش داده می شود.

برنامه «اکسیر» در ۵۲ قسمت تهیه می شود و از چند اتاق فکر بهره گرفته است. در یکی از اتاق فکرهای این برنامه که قرار است عادات غلط زندگی مردم را تغییر دهد ۱۸۳ پزشک مشغول به فعالیت هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس