پایگاه «بیزینس اینسایدر» گزارش داد که وزارت دفاع آمریکا از چندی پیش در حال طراحی سامانه ضد موشکی ویژه‌ای برای مقابله و هدف قرار دادن توامندی‌های موشکی بالستیک ایران است.

 به گزارش مشرق، یک پایگاه استرالیایی در گزارشی نوشته که وزارت دفاع این کشور به منظور مقابله با توانمندی‌های موشکی ایران در حال طراحی سامانه ضد موشکی ویژه بوده است.

«بیزینس اینسایدر» در گزارشی با عنوان «آمریکا در حال ساخت یک سامانه جدید پیشرفته دفاعی موشکی است»، به اقدامات پنتاگون برای مقابله با توامندی‌های موشکی ایران پرداخته است.

در ابتدای این گزارش به آزمایش‌های موشک‌های بالستیک ایران از جمله موشک «عماد» اشاره و تاکید شده که واشنگتن از چندی قبل انتظار این اقدامات را داشته و به همین منظور تدابیری برای مقابله با آن اندیشیده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نهضت جهانی صلوات ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم صلوات حللا ل مشکلات صلوات فوق اتم وبزرگترین عبادت درودو سلام بر تمامی شهدا وایثارگران وخادمین صنایع موشکی بخصوص پدر موشکی شهید تهرانی مقدم که علاوه بر توان فنی اعتقاد عمیقی به توکل وتوسل بویزه صلوات بر محمد وآل محمد داشت اکنون دشمنان اسلام در سیطره رعب الهی قر ار دارند وانشاالله از این عصابانیت هم بمیرند اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم نهضت جهانی صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس